راه‌اندازی ۷ گروه تخصصی در پارک علم و فناوری استان بوشهر
تاريخ ارسال خبر : 17 می 2014 | ساعت 10:49 | کد خبر: 31384 | sv170 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” معاون پارک علم و فناوری استان بوشهر از راه‌اندازی هفت گروه تخصصی در پارک علم و فناوری این استان خبر داد.

مهین مطری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: استان بوشهر دارای شرایط بسیار خوبی در حوزه فناوری است و در چند سال اخیر شاهد کسب موفقیت‌های خوبی نیز بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته و امسال فعالیت شرکت‌های این حوزه رشد محسوسی داشته و فعالیت جوانان در حوزه فناوری و ارتباطات بسیار چشمگیر بوده است، خاطرنشان کرد: تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار مدیریت پارک علم و فناوری استان قرار دارد و امسال در این راستا اقدامات مهمی انجام گرفته است.

مطری‌زاده تصریح کرد: فراهم شدن زیرساخت توسعه بازاریابی محصولات دانش‌بنیان در شهرستان‌های استان در دستور کار است و باید برای دسترسی به اهداف مورد نظر بیش از گذشته تلاش کنیم.

وی از راه‌اندازی هفت گروه تخصصی در پارک علم و فناوری استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: تاکنون هفت گروه تخصصی در این مجموعه راه‌اندازی شده که باید نهایت استفاده را از این گروه‌ها ببریم.

این مسئول گفت: در حوزه طراحی و ساخت و آموزش پرواز و دپارتمان هوا و فضا نیز تاکنون اقدامات زیربنایی و مهمی در این پارک انجام شده است.

مطری‌زاده افزود: با تلاش و فعالیت صورت گرفته در حوزه طراحی و ساخت و تجهیز قطعات مورد نیاز صنعت نفت و گاز و پتروشیمی نیز با ایجاد دپارتمان به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

وی از راه‌اندازی دفتر ویژه فناوری در عسلویه خبر داد و اظهار داشت: تقویت این دفتر امری بسیار مهم است که با جدیت دنبال می‌شود.

معاون پارک علم و فناوری استان بوشهر بیان کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای پیشرفت و توسعه این پارک بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ