دستگیری ۳۲ نفر توزیع کننده مواد‌مخدر و معتاد در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 16 می 2016 | ساعت 10:32 | کد خبر: 34900 | sv212 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از دستگیری ۳۲ نفر توزیع کننده موادمخدر و معتاد در عسلویه خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” سهام صالحی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روز گذشته طرح پاکسازی نقاط آلوده توسط ماموران انتظامی این شهرستان پس از هماهنگی قضایی به مرحله اجرا در آمد که در این طرح ۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ۳۲ نفر توزیع کننده و معتاد در این ارتباط دستگیر و جمع‌آوری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه بیان کرد: اجرای طرح پاکسازی و مقابله با توزیع کنندگان مواد از جمله اقدامات پلیس است که شهروندان از آن رضایتمندی کامل دارند.

وی یادآور شد: فرد قاچاقچی که در پوشش خانواده قصد داشت یک محموله ۵۰ کیلوگرمی مواد مخدر از نوع تریاک را با خودروی سواری جا به‌جا کند گرفتار ماموران پلیس شد.

صالحی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی(ره) عسلویه در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو  سواری سمند که از مسیر بندرعباس به سمت اهواز در حال حرکت بود مظنون شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: خودرو مذکور پس از توقف و بازرسی از آن مقدار ۵۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کپسول گاز ال پی جی خودرو جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی عسلویه بیان کرد: فرد قاچاقچی به منظور فریب ماموران پلیس، خانواده خود را در خودروی حامل تریاک سوار کرده بود که خوشبختانه با رصد اطلاعاتی دقیق و هوشیاری ماموران پلیس، نتوانست محموله را به مقصد برساند.

صالحی تاکید کرد: در این زمینه، متهم و همسرش که به عنوان همدستش، وی را همراهی می‌کرد دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شدند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ