- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۳۳ فضای آموزشی جدید در دشتستان احداث می‌شود

عسلویه نیوز: فرماندار دشتستان گفت: ۳۳ فضای آموزشی جدید در دشتستان در دست احداث است.

خبرگزاری فارس: 33 فضای آموزشی جدید در دشتستان احداث می‌شود

به گزارش “عسلویه نیوز” غلامحسین خسروی  ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتستان اظهار داشت: دانش‌آموزان یکی از اقشار گسترده جامعه هستند و رسیدگی به نیازها و برنامه‌های ایشان از مسائل مهمی است که مسئولان سیاسی و فرهنگی باید به آن توجه کنند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: با فرا رسیدن فصل تابستان و پایان فصل تحصیلی مدارس غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است که نهاد‌های فرهنگی، آموزشی، مذهبی و ورزشی باید با تعامل و همکاری سازنده در این راستا گام بردارند.

خسروی ادامه داد: یکی از موارد مهمی که در ارائه برنامه کارا و مطلوب در عرصه کشاورزی از اهمیتی بالا برخوردار است انسجام و وحدت مسئولان دستگاه‌های مختلف است که در سال‌های اخیر مسئولان شهرستان دشتستان ثابت کرده‌اند از انسجام و وحدت بالایی برخوردارند.

وی اضافه کرد: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی اوقات فراغت دانش‌آموزان باید برنامه‌ریزی و طراحی مناسب و منسجمی با یک وحدت رویه صورت گیرد و مساله‌ای که در برنامه‌های اوقات فراغت حائز اهمیت است توجه به نیازهای اجتماعی دانش‌آموزان که نسل جوان و نوپای جامعه هستند، است.

این مسئول بیان داشت: در شهرستان دشتستان که مهد دانشمندان و عالمان است نخبگان فرهنگی و علمی زیادی وجود دارد که استفاده از ایشان می‌تواند موجب پیشرفت این شهرستان شود و هدفمندی برنامه‌ها برای استفاده از افراد توانمند از مهم‌ترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار دشتستان با اشاره به وجود ۳۳ فضای آموزشی در دست احداث در شهرستان دشتستان تصریح کرد: در حال حاضر ۳۳ فضای آموزشی در حوزه آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در دست اجرا است که ۹ طرح آن با مشارکت خیرین احداث می‌شود.

خسروی اذعان داشت: مردم شهرستان دشتستان مردمی مؤمن، متعهد و متدین هستند و با مشارکت در ساخت مدارس از اجر معنوی بالایی برخوردار می‌شوند.