- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

هاینکس: شانس ما بیشتر از چلسی است

دیدار فینال امسال لیگ قهرمانان در ورزشگاه آلیانس آره نا، ورزشگاه اختصاصی بایرن، برگزار می شود اما سرمربی باتجربه بایرن به خوبی از قدرت تیم حریف آگاه است.


یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش مقابل چلسی در فینال چمپیونزلیگ، اعلام کرد شانس تیمش برای پیروزی اندکی از حریف بیشتر است.

دیدار فینال امسال لیگ قهرمانان در ورزشگاه آلیانس آره نا، ورزشگاه اختصاصی بایرن، برگزار می شود اما سرمربی باتجربه بایرن به خوبی از قدرت تیم حریف آگاه است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” می توانید ببنید که چلسی با سیستم های متفاوتی بازی می کند. آنها در دیدار با بنفیکا با سیستمی کاملا متفاوت نسبت به دیدار مقابل بارسا بازی کردند. فکر می کنم در دیدار فینال هم نسبت به دیدار مقابل بارسا کمی متفاوت باشند.

آنها در چند هفته اخیر دوره خوبی را سپری می کنند، بازی های بهتری ارائه می دهند و فوتبال موفق تری ارائه داده اند.

آنها بازیکنان باتجربه ای دارند ، سال هاست که در کنار هم بازی می کنند و می خواهند به یک جام بزرگ دست پیدا کنند. این کار را برای ما سخت می کند. مطمئنا در این دیدار موقعیت های زیادی ایجاد خواهد شد و شانس دو تیم ۵۰-۵۰ است. البته بازی در خانه، کمی شانس ما را بیشتر می کند.

بازی در خانه در چنین فینالی یک اتفاق فوق العاده است. این اتفاق از سال ۱۹۶۵ رخ نداده و یک اتفاق تاریخی است.”

بسیاری معتقدند بازیکنان غایب چلسی وزن بیشتری نسبت به بازیکنان غایب بایرن دارند اما هاینکس چنین نظری ندارد.

” این طور فکر نمی کنم زیرا بازیکنان غایب هر دو تیم مهم هستند. دوست داشتم آلابا، بد اشتوبر و لوئیس گوستاوو را نیز در اختیار داشتم زیرا آنها شایستگی بازی در فینال را داشتند. آنها در تمام طول فصل جز بازیکنان کلیدی ما بودند و واقعا حیف شد که در فینال غایب هستند.”