- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

آخرین هدیه مصطفی را در روز تولدم دریافت کردم / با عاملان ترور فرزندم هیچ حرفی ندارم

خبرگزاری فارس: رئیس آبفار کهگیلویه گفت: برای جلوگیری از سرقت آب و دستکاری کنتورها، آبفار کهگیلویه اقدام به پلمب ۸۰۰۰ کنتور آب روستاها کرد تا دیگر امکان سوء‌استفاده وجود نداشته باشد.

خبرگزاری فارس: 8000 کنتور آب روستایی در کهگیلویه پلمب شد

سید کرامت‌الله کشاورز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: حدود ۱۵ درصد از هدر رفت آب شرب روستایی در شهرستان کهگیلویه به واسطه سرقت آب انجام می گیرد.

رئیس آبفار شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: مابقی هدر رفت آب شرب به واسطه شکستگی لوله‌ها و فرسودگی انشعابات است.

وی افزود: در بعضی از روستاها مشاهده می‌شود که عده‌ای از مشترکان اقدام به برداشتن کنتور و دستکاری کنتورها می‌کنند.

کشاورز بیان داشت: برای جلوگیری از سرقت آب و دستکاری کنتورها آبفار کهگیلویه اقدام به پلمب کنتورهای آب روستاها کرد تا دیگر امکان سوء استفاده از کنتورها وجود نداشته باشد.

رئیس آبفار شهرستان کهگیلویه تاکید کرد: بعد از اتصال لوله، مشترکان به هیچ وجه حق ندارند در کنتور آب که به مهر شرکت پلمب شده و همچنین به لوله اتصال و اسباب و لوازم نصب شده به آن از لوله اصلی تا کنتور دخل و تصرفی کنند.

کشاورز گفت: چنانچه در کنتور، لوله و لوازم قبل از کنتور نقصی مشاهده گردید و یا افراد غیرمسئول شروع به تصرفاتی در آنها کردند جرم محسوب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خیلی از مردم از اهمیت و کمبود آب شرب در کشور ما ناآگاه هستند، اظهار داشت: باید در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم انجام گیرد تا مردم از این نعمت خدادادی که با زحمت فراوان و هزینه‌های هنگفت به خانه‌های آنها آورده شده در راه درست و به جا استفاده کنند.

رئیس آبفار شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: تاکنون از مجموع  ۱۵ هزار اشتراک آب روستایی کهگیلویه ۸ هزار کنتور آب مشترکین را پلمب کردیم.