- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اجرای ۵۹ پروژه عمران روستایی در دشتستان

عسلیه نیوز: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دشتستان از اجرای ۵۹ پروژه عمران روستایی در دشتستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای 59 پروژه عمران روستایی در دشتستان

به گزارش”عسلویه نیوز” غلامحسین محسنی صبح امروز در بازدید از طرح‌های عمران روستایی در دشتستان اظهار داشت: حجم و کیفیت خدمات ارائه شده در روستاهای دشتستان در چند سال گذشته نسبت به دولت‌های گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: برای رفاه مردم روستاها، تسهیلات ویژه‌ای تدارک دیده‌ایم و تمهیدات لازم اندیشیده شده که انتظار داریم با همکاری شوراها و دهیاران به نتایج مطلوبی برسیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دشتستان از احداث ۱۱ واحد خانه عالم در روستاهای دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگ دینی و مذهبی و ترویج معنویت و اخلاق اسلامی از مهم‌ترین اهداف در راه‌اندازی اماکن مذهبی و دینی است که امیدواریم به این هدف برسیم.

محسنی از اجرای ۵۹ پروژه عمران روستایی در دشتستان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها شامل اجرای خیابان و تکمیل آسفالت کوچه‌ها و معابر و اجرای طرح‌های پل سازی و پارک است که در بیشتر روستاهای دشتستان عملیاتی شده است.

وی اذعان داشت: حدود ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمران روستایی در نظر گرفته شده است.

رئیس بنیاد مسکن دشتستان از مطالعه طرح هادی در ۱۶ روستای دشتستان خبر داد و یادآور شد: طرح‌های هادی موجبات عمران و آبادانی روستاها می‌شود و تاکید زیادی بر تکمیل پروژه‌های طرح هادی داریم.

محسنی بیان کرد: حمایت فرماندار از طرح‌های عمران روستایی بسیار خوب بوده و مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر نیز تمام توان خود را برای توسعه مناطق روستایی به کار گرفته است.