- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

سرانه فضای سبز کنگان به بیش از ۸ مترمربع رسید

عسلویه نیوز: شهردار بندر کنگان گفت: سرانه فضای سبز کنگان به بیش از ۸ مترمربع رسید.

خبرگزاری فارس: سرانه فضای سبز کنگان به بیش از 8 مترمربع رسید

عبدالله حسینی کنگانی امروز در گفت‌وگو با “عساویه نیوز”  اظهار داشت: خدمات‌رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در شهر از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان شورا و شهرداری در بندر کنگان در سال جاری است.

وی افزود: آسفالت کوچه‌ها و معابر و رسیدگی به مشکلات فاضلاب شهری از مهم‌ترین تلاش‌های شهرداری طی یکسال اخیر در این بندر است که موجبات رضایت خاطر شهروندان شده است.

شهردار کنگان خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی در بندر کنگان از جمله برنامه‌های سال جاری در کنگان است که البته نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی هستیم.

حسینی کنگانی تصریح کرد: احداث هتل و هتل آپارتمان برای اسکان گردشگران، احداث اماکن تفریحی و رفاهی و رسیدگی به وضعیت ساحل بندر کنگان از جمله اقدامات مهمی است که در بندر کنگان مورد توجه قرار دارد.

وی یادآور شد: آغاز عملیات اجرایی پارک جنگلی در کنار چشمه فاریاب، احداث پارکینگ طبقاتی در بندر کنگان و احداث و تجهیز پارک‌های محله‌ای در کنگان از دیگر برنامه‌هایی است که در سال جاری اجرایی می‌شود.

شهردار بندر کنگان از رشد بی‌نظیر سرانه فضای سبز در کنگان خبر داد و گفت: فضای سبز در چند سال گذشته رشد مطلوبی داشته و از ۳ مترمربع در سال ۸۶ به بیش از ۸ مترمربع در سال جاری افزایش یافته است.

حسینی کنگانی افزود: در چهار سال اخیر بیش از ۷۱۲ هزار مترمربع از کوچه‌ها و معابر شهر کنگان آسفالت شده که آماری بسیار ارزشمند برای کنگان است.

وی اذعان داشت: همکاری و تعامل بسیار خوب شهرداری و شورای اسلامی بندر کنگان نقش مهمی در پیشرفت‌های اخیر داشته و فرماندار و امام جمعه کنگان نیز با همه ظرفیت برای توسعه و عمران بندر کنگان همکاری دارند.