- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

فتح‌الله‌زاده: سپاهان منصفانه فکر کند

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اینکه سپاهان اعلام کرده ۱۰ درصد ورزشگاه فولادشهر را به هواداران استقلال می‌دهد گفت: از سپاهانی‌ها می‌خواهم منصفانه فکر کنند.


  علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس، درباره برتری ۲ بر صفر استقلال برابر نسف قارشی ازبکستان اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم با یک بازی خوب به مرحله بعد صعود کنیم. برای این مسابقه کمی استرس داشتیم، چرا که ممکن بود با یک گل از مسابقات حذف شویم اما بچه‌ها بخصوص در نیمه دوم بازی خیلی خوبی را انجام دادند و حتی در نیمه دوم با آنها آقا وسط بازی می‌کردند.

مدیر عامل باشگاه استقلال درباره اینکه استقلال در مرحله بعدی باید با سپاهان بازی کند، عنوان کرد: مسلما این قرعه بدی است چرا که یک تیم ایرانی حذف می‌شود و اینکه ایران برای مرحله بعد فقط ۲ نماینده داشته باشد، خوب نیست. من فقط از اینکه یک تیم ایرانی حذف می‌شود، ناراحتم وگرنه به قدرت استقلال ایمان دارم.

فتح‌الله‌زاده اضافه کرد: تیم قدرتمندی هستیم و اگر برای ما حاشیه درست نمی‌کردند، می‌توانستیم قهرمان لیگ هم شویم و امسال دو جام بگیریم و فقط با اختلاف یک امتیاز قهرمانی را از دست دادیم. مقابل نسف قارشی با وجودی که تیموریان، عمران‌زاده و حمودی نبودند، بازی بسیار خوبی انجام دادیم. با توجه به اینکه ما تیم قدرتمندی هستیم و داخل زمین نمی‌توانند حریف ما شوند، در بیرون از زمین برایمان حاشیه درست می‌کنند.

وی درباره اینکه باشگاه سپاهان از AFC خواسته فقط ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه به هواداران استقلال اختصاص پیدا کند، عنوان کرد:‌۱۰ درصد هوادار برای ما کم است. در ورزشگاه‌های خارجی که غریبه هم هستند ۱۰ درصد می‌گیریم اما سپاهان که هم‌وطن ماست چرا فقط ۱۰ درصد هوادار به ما می‌دهد؟ بهتر است باشگاه سپاهان منصفانه فکر کند. با آقای رحیمی و باشگاه سپاهان رفاقت چندین ساله دارم و انتظار داریم بخاطر اصفهانی‌ها هواداران بیشتری را از استقلال در ورزشگاه جای دهند.

وی افزود: استقلال در بازی‌های خارج از خانه بهتر بازی می‌کند و تیم خطرناک‌تری است. در آسیا از استقلال حساب می‌برند، من مطمئن هستم این کادر فنی و بازیکنان زحمتکش یک بازی طوفانی مقابل سپاهان انجام می‌دهند.

فتح‌الله‌زاده درباره صحبت‌های محرم نویدکیا در برنامه ۹۰ مبنی بر اینکه حالا حالاها قهرمانی برای سپاهان است و از رعایت نشدن سقف قرارداد در تیم‌های تهرانی گلایه کرده بود، گفت: آدم که پول زیادی می‌گیرد، از سر شکم‌سیری خوب حرف می‌زند. همه می‌دانند استقلال و پرسپولیس با وجود هواداران میلیونی با امکانات کمتری نسبت به باشگاه سپاهان اداره می‌شوند. طبق صحبت‌های هیئت مدیره سپاهان این را می‌گویم. سال گذشته با ۱۰ میلیارد تومان تیم خود را اداره کردیم اما سپاهان ۱۷،۱۸ میلیارد تومان خرج کرده بود.

وی ادامه داد: کُری را داخل زمین می‌خوانیم، حداقل دو سه بازیکن فصل گذشته سپاهان پیش ما هستند و اگر آنها نمی‌دانند که چقدر به بازیکنانشان پول داده‌اند، ما بخوبی می‌دانیم. این صحبت‌ها خوب نیست و نویدکیا نباید این حرف‌ها را بزند. این صحبت به خود نویدکیا لطمه می‌زند و من دوست ندارم او که بازیکن خوبی است به این راه کشیده شود.

فتح‌الله‌زاده درباره اینکه در صورت پیروزی مقابل سپاهان چه پاداشی برای تیم در نظر گرفته گفت: در شرایطی که حریفان ما وقتی می‌برند پاداش‌های ۶ میلیونی به بازیکنان خود می‌دهند، من یک میلیون تومان به بازیکنان پاداش می‌دهم. ارزش این بازیکنان برای من بیشتر از این پول است و خودشان هم می‌دانند که دستم خالی است اما مطمئن هستم با وجود همین پاداش‌های یک میلیونی بازی جانانه‌ای مقابل سپاهان برگزار می‌کنند.

وی در خصوص اینکه قرار بود بعد از بازی با نسف‌ قارشی تکلیف ماندن یا رفتنش از استقلال را مشخص کند، به فارس گفت: استقلال تیم بزرگی است و نمی‌شود به این راحتی گفت که یکی می‌رود و دیگری می‌آید. در حال انجام دادن کارهای خود هستیم و تا زمانی که باشم هیچ سهل‌انگاری انجام نمی‌دهم و کارم را می‌کنم.

فتح‌الله‌زاده درباره اینکه گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی جلسه پنهانی با هیئت مدیره استقلال داشته‌ است، اظهار داشت: من در جریان چنین جلسه‌ای نیستم. اساسنامه می‌گوید مدیرعامل باید سرمربی را انتخاب کند و من هنوز با کسی صحبت نکردم. با وجود این فشارها و اضطراب‌ها که به تیم وارد می‌شود، هر کسی جای من بود، نمی‌توانست ادامه دهد، اما من گوشم بدهکار این حرف‌ها نیست و برای پست و مقام نمی‌جنگم.

وی گفت: اگر یک ثانیه به کارم در استقلال مانده باشد، طوری کار می‌کنم که انگار ۱۰۰ سال دیگر هستم. این شایعات از روی ناجوانمردی صورت گرفته و آنهایی که برای من چنین مشکلاتی را ایجاد کردند تاوان بدی پس خواهند داد. مطمئن باشید که هم در این دنیا و هم آن دنیا جواب پس می‌دهند و البته من دوست دارم همه تاوان‌ را آن دنیا پس بدهند.