- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

فرماندار دشتستان از احداث ۱۶ طرح بهداشتی و درمانی در دشتستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: احداث 16 طرح بهداشتی و درمانی در دشتستان

غلامحسین خسروی صبح امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: خدمات‌رسانی بهینه به مردم شهرها و روستاها و تکریم مردم باید مهم‌ترین اولویت مسئولان باشد و نباید در برابر مردم کوتاهی کنیم.

وی افزود: در سال گذشته تعداد زیادی پروژه عام‌المنفعه در سطح شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت و تعداد زیادی نیز پروژه اجرایی شده که باید در تکمیل طرح‌های نیمه تمام اهتمام داشته باشیم.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید به طور مرتب و منظم به پروژه‌ها سرکشی کنند و در جریان روند پیشرفت فیزیکی طرح‌ها قرار بگیرند و اعتبارات مورد نیاز طرح‌ها باید فراهم شود تا طرح‌ها در کوتاه‌ترین زمان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

خسروی با اشاره به لزوم توسعه کشاورزی در بخش‌های مختلف شهرستان خاطرنشان کرد: احداث کانال‌های آبیاری دشتی اسماعیل‌خانی آبپخش با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از طرح‌های مهم در توسعه کشاورزی شهرستان است که عملیاتی شده است.

وی بر لزوم تکمیل مجتمع‌های فرهنگی و هنری در شهرهای شبانکاره، سعدآباد و آبپخش تاکید کرد و افزود: برای بهبود وضعیت فرهنگی و استفاده جوانان از امکانات فرهنگی باید بیشتر تلاش کنیم.

فرماندار دشتستان از احداث شش سالن ورزشی در دشتستان خبر داد و گفت: احداث سالن ورزشی در بوشکان، فاریاب، محله حسین‌آباد برازجان، زیارت، درودگاه و طلحه از جمله پروژه‌های مهم ورزشی در سطح دشتستان است.

خسروی از احداث ۱۶ طرح بهداشتی و درمانی در دشتستان خبر داد و اذعان داشت: این طرح‌ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اجرایی می‌شوند که امیدوار هستیم تا انتهای امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

وی اضافه کرد: گازرسانی به شهرهای مختلف دشتستان و همچنین گازرسانی به شهرک‌های صنعتی با کیفیت و شتاب خوبی در دست اجراست که باید از همه امکانات برای تکمیل طرح‌ها بهره ببریم.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: اجرای ۱۵۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در دشتستان صورت گرفته که بیش از ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

خسروی بیان کرد: باید دست به دست هم دهیم و با استفاده از امکانات و ظرفیت موجود برای توسعه زیرساخت‌ها اهتمام ورزیم.