روان‌سازی ترافیک از برنامه‌های اساسی شهرداری عسلویه است
تاريخ ارسال خبر : 20 می 2014 | ساعت 9:53 | کد خبر: 31388 | sv228 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه گفت: روان‌سازی ترافیک از برنامه‌های اساسی شهرداری عسلویه است.بازیار

به گزارش “عسلویه نیوز” احمد بازیار عصر امروز در نشست مدیران شهری و شورای اسلامی عسلویه اظهار داشت: شورای اسلامی عسلویه در سال جاری در راستای زیباسازی شهر و بهبود مبلمان شهری اقدامات خوبی انجام داده و شهردار نیز اهتمام خاصی در این راستا داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه با بیان اینکه روان‌سازی ترافیک از برنامه‌های اساسی شهرداری عسلویه است خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی این شورا توجه به زیبا سازی، روان‌سازی تردد و ترافیک شهری و برنامه‌ریزی شهری است.

بازیار افزود: در این راستا پروژه‌های پیشنهادی شهرداری در جلسات شورا مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفته و پس از تصویب به شهرداری برای اجرا ابلاغ می‌شود.

وی اضافه کرد: یکی از این پروژه‌ها طرح ساماندهی و پیاده‌راه سازی خیابان دولت است که با دقت و حساسیت و با کار کارشناسی بسیار خوبی اجرایی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی عسلویه گفت: در ارتباط با زیبا سازی و نمای شهری، دفع، هدایت و کنترل آب‌های سطحی و یک طرفه شدن قسمتی از خیابان نیز تصمیماتی اتخاذ می‌شود.

بازیار بیان کرد: همچنین در ارتباط با اصلاحات هندسی معابر و مشخص کردن عرصه‌هایی در خیابان دولت برای احداث پارکینگ عمومی تصمیماتی گرفته شده که پس از بحث و تصویب در شورای ترافیک شهرستان عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و پیشرفت عسلویه بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نخواهیم داد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ