توسعه و تجهیز پایانه صیادی اولویت بندر نخل تقی است
تاريخ ارسال خبر : 20 می 2014 | ساعت 10:17 | کد خبر: 31392 | sv307 | چاپ این مطلب

رئیس شورای اسلامی شهر نخل تقی گفت: توسعه و تجهیز پایانه صیادی اولویت بندر نخل تقی است.نجفی 2

به گزارش “عسلویه نیوز” بوهندی نجفی عصر امروز در نشست مسئولان نخل تقی اظهار داشت: نخل تقی دارای موقعیت ارزشمندی است و باید در راستای رشد و توسعه این منطقه اهتمام ورزیم.

رئیس شورای اسلامی شهر نخل تقی با اشاره به لزوم حمایت از نیروهای بومی خاطرنشان کرد: ما باید بر ویژگی‌های بومی تکیه کرده و آنها را غنی کنیم، این کار موجب جذب افراد و ایجاد احساس تعلیق در آنها خواهد شد.

نجفی تصریح کرد: پایانه صیادی بندر نخل تقی از پتانسیل‌های تجاری است که توسعه آن کمک بزرگی برای بندر ما خواهد بود و باید در توسعه این پایانه اهتمام ورزیم.

وی بیان کرد: مسئله دیگر ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و توریستی است که باید تلاش لازم انجام شود.

نجفی یادآور شد: نخل تقی ساحل زیبایی در منطقه دارد که باید آن را در حوزه مناسب به کار بگیریم، چرا که زنده کردن این پتانسیل‌ها به رونق اقتصادی در منطقه کمک می‌کند و ما می‌توانیم در رفع مشکلاتمان برنامه‌ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه استفاده از مرز آبی باید مورد تاکید قرار گیرد گفت: متاسفانه هنوز آن طور که باید نتوانسته‌ایم از این موقعیت اقتصادی و تجاری بهره ببریم.

رئیس شورای اسلامی نخل تقی با بیان اینکه نیاز داریم که صنایع پایین دستی و تبدیلی نفت را رشد و توسعه داده و از صنایع پتروشیمی سهمی داشته باشیم، اضافه کرد: آنچه بیانات مقام معظم رهبری را تحقق خواهد بخشید استفاده از این موقعیت‌های طلایی و پیدا کردن سریع راهکارها برای دستیابی و بهره‌برداری از این پتانسیل و بهره‌برداری از این پتانسیل‌هاست.

وی افزود: رشد و توسعه صنایع دریایی، توسعه پایانه تجاری – صیادی بندر و ایجاد امکانات تفریحی دریایی در بندر نخل تقی امری مهم است که بندر را متحول خواهد کرد./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ