اعزام ۸۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان عسلویه به حرم مطهر امام خمینی(ره)
تاريخ ارسال خبر : 20 می 2014 | ساعت 10:37 | کد خبر: 31396 | sv197 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” جانشین فرمانده سپاه خاتم‌الانبیاء(ص) عسلویه از اعزام بیش از ۸۰۰ نفر از بسیجیان این شهرستان به مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی خبر داد.emam

به گزارش “عسلویه نیوز” محمد اسلامی‌نژاد عصر امروز در نشست هماهنگی کاروان ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و دینی در جامعه امری لازم و ضروری است و همه باید در این راستا اهتمام ورزیم.

وی افزود: مردم عسلویه همواره در مراسمات و مناسبت‌های مختلف دینی و ملی حضوری پررنگ و ارزشمند داشته‌اند و در مراسمات خردادماه نیز بار دیگر این حضور را خواهیم دید.

جانشین فرمانده سپاه خاتم‌الانبیاء(ص) عسلویه از اعزام بیش از ۸۰۰ نفر از بسیجیان این شهرستان به مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی خبر داد و  تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در برگزاری باشکوه مراسم ارتحال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم تا بار دیگر ثابت شود که امت مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی، عزت و سربلندی خود را از امام بزرگوار و شهیدان این انقلاب دارند.

وی با بیان اینکه هدف از اعزام این افراد به مرقد امام راحل (ره) بیعت مجدد با بنیانگذار جمهوری اسلامی است گفت: امروز اگر از امام (ره)و آرمان‌های آن بزرگ یاد می‌کنیم برای این است که مدیون تفکر امام (ره)و حرکت انقلابی امام(ره) هستیم.

وی در ادامه به شعار سال اشاره کرد و یادآور شد: امسال با توجه به نامگذاری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید همه تلاش خود را در راستای تحقق شعار سال به کار ببندیم./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ