احداث زمین چمن ورزشی در آینده ای نزدیک
تاريخ ارسال خبر : 20 می 2014 | ساعت 10:59 | کد خبر: 31399 | sv168 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” بخشدار چاه مبارک از احداث زمین چمن ورزشی در آینده ای نزدیک خبر داد.جبری

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” اسماعیل جبری بخشدار چاه مبارک در جلسه نشست مسئولین با جوانان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از فرمانداری عسلویه اظهار داشت: بسیار خرسندیم که با تدبیر فرماندار خدمتگذار شرایطی فراهم شد تا جوانان با آرامش خاطر مشکلات و دغدغه های خود را مطرح کنند تا نسبت به رفع آنها چاره اندیشی شود.

وی افزود: مواردی که از سوی جوانان در همه زمینه ها اعم از فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مطرح شد و بعضا گلایه هایی نیز داشتند مسئولین به آنها اشراف کامل دارند و هیچ وقت غافل نیستند.

بخشدار چاه مبارک خاطرنشان کرد: در کنار کمبودهایی که بیان شد باید توجه داشته باشیم در سطح شهرستان کارهای مهمی نیز صورت گرفته است که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ثمره خون شهداء بدست آمده است که باید خداوند را بابت نعماتی که به ما ارزانی داشته است در همه حال شکرگذار باشیم.

اسماعیل جبری در ادامه در خصوص واگذاری زمین به جوانان موارد مطرح نمود و تصریح کرد: در جلسات متعددی که مسئولین بنیاد مسکن در خصوص واگذاری زمین به جوانان برگزار نمودیم به نتایج خوبی دست یافتیم و به یاری خداوند در آینده ای نزدیک مشکل جوانان در بحث واگذاری زمین در بعضی از روستاها حل خواهد شد و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

بخشدار چاه مبارک در خصوص درخواست جوانان به احداث زمین چمن ورزشی در مرکز بخش اظهار داشت: احداث زمین چمن ورزشی یکی از نیازهای اساسی ورزشکاران در جلسات متعدد مطرح شده که با پیگیری های صورت گرفته در کمیته برنامه ریزی لحاظ شده و منتظر تخصیص ردیف بودجه در این زمینه هستیم که امیدواریم این موضوع نیز به سرانجام برسد و شاهد احداث زمین چمن ورزشی در مرکز بخش جهت استفاده ورزشکاران باشیم.انتهای پیام/م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ