تاکید بانوی مسیحی تازه‌مسلمان بر لزوم گسترش حجاب در جامعه
تاريخ ارسال خبر : 20 می 2014 | ساعت 11:07 | کد خبر: 31404 | sv175 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” در همایش “پروازی آرام از مسیحیت به اسلام” در مصلای نماز جمعه عسلویه، از خانم مسیحی آلمانی که به دین مبین اسلام گرویده، تجلیل به عمل آمد.اسلام

به گزارش “عسلویه نیوز” صبح امروز همایشی با عنوان “پروازی آرام از مسیحیت به اسلام” در مصلای نماز جمعه عسلویه توسط ناحیه مقاومت بسیج خاتم‌الانبیا(ص) عسلویه برگزار و از خانم مسیحی آلمانی که به دین مبین اسلام گرویده تجلیل به عمل آمد.

در این همایش که با حضور باشکوه مردم و مسئولان برگزار شد، خانم ورونیکا فاضلی از کشور آلمان ضمن ایراد سخنرانی از دین مسیحیت به اسلام گروید.

ورونیکا فاضلی در این آیین، نحوه آشنایی و گرویدن خویش به اسلام را بیان داشت و گفت: اسلام روح تازه‌ای در کالبدم دمیده و از عمری گمراهی نجات داده است.

وی افزود: در دنیای سراسر کفر در نظام کمونیستی آلمان شرقی جرقه اسلام در وجودم باعث نجات و آشنایی‌ام با دین مبین و‌ حیات‌بخش اسلام شد.

این بانوی مسلمان با تاکید بر اهمیت و ضرورت حجاب، مادران را توصیه کرد با شیوه الگویی مناسب حجاب را به دختران خود بیاموزند.

فرمانده سپاه عسلویه نیز در این همایش اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان الهی است و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه ضروری است.

خلیل رفعتی افزود: تقویت وحدت شیعه و سنی امری لازم و ضروری است و همه مسئولان و مردم باید در این مسیر اهتمام ورزند و زمینه اتحاد شیعه و سنی را فراهم کنند.

وی یادآور شد: امروز در عسلویه شاهد وحدت بی‌نظیر شیعه و سنی هستیم و امیدوار هستیم این روند همواره تداوم داشته باشد.

امام جمعه عسلویه نیز اسلام را دین جهانی دانست و گفت: خداوند با بعثت پیامبر خاتم(ص)، اسلام را آخرین دین و دینی جهانی قرار داد و حجت را بر همه پیروان سایر ادیان تمام کرد.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد افزود: اسلام دین کاملی است و عمل به دستورات نجات‌بخش اسلام، موجبات سعادت و سربلندی انسان می‌شود.

شیخ ابراهیم محمدی امام جمعه اهل سنت عسلویه نیز در سخنانی به اهمیت دین اسلام در هویت‌بخشی به زندگی انسان و جهانی بودن این دین مبین اشاره کرد و اظهار داشت: امروز وحدت شیعه و سنی در عسلویه می‌تواند الگویی برای مسلمانان جهان باشد.

حضور برادران اهل سنت در این مراسم چشمگیر بود.

سخنرانی خانم ورونیکا که نام خانوادگی فاضلی را برای خود انتخاب کرده بود مورد توجه حضار قرار گرفت./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ