وظیفه اصلی نیروی انتظامی ایجاد و حفظ آرامش خانواده ها است
تاريخ ارسال خبر : 20 می 2014 | ساعت 11:37 | کد خبر: 31407 | sv180 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” جانشین فرماندهی انتظامی گفت: وظیفه اصلی نیروی انتظامی ایجاد و حفظ آرامش خانواده ها است.صالحی

سرگرد سهام صالحی جانشین فرماندهی انتظامی در حاشیه نشست مسئولین با جوانان شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در بحث ایجاد امنیت شهرستان مطرح کرد و گفت: مردم باید به این نکته توجه داشته باشند که نیروی انتظامی سوای مبارزه با مواد مخدر و قاچاق با یکصد و بیست و چهار موضوع ارتباط دارد که مبارزه با مواد مخدر و قاچاق یکی از این موضوعات را شامل می شود.

وی افزود: شاید قصوراتی از سوی نیروی انتظامی صورت گرفته باشد اما این دلیل بر ناکارآمدی و عدم توجه مسئولین به مسئله امنیت نمی شود کما اینکه به جرات می توان گفت شهرستان عسلویه در بحث امنیت از نظر پیشگیری از دیگر شهرستان های استان به مراتب عملکرد بهتری داشته است.

سرگرد صالحی تصریح کرد: وظیفه نیروی انتظامی ایجاد امنیت برای خانواده ها است و شبانه روز برای تحقق این امر تلاش میکند تا خانواده ها خواب بدون واهمه ای داشته باشند در واقع وظیفه اصلی ما ایجاد آرامش در بین خانواده ها است.

جانشین فرماندهی انتظامی افزود: نیروی انتظامی همواره با رویی گشاده از منتقدین استقبال می کند و در این زمینه هر موضوعی یا تخلفی از سوی پرسنل نیروی انتظامی صورت گرفته می شود مردم با ارائه مستندات لازم می توانند مطرح کنند و مطمئن باشند با جدیت نسبت به این قضیه برخورد می شود و هیچگونه کوتاهی صورت نمی گیرد چرا که مردم نسبت به لباسی که بر تن نیروی انتظامی است حساسیت ویژه ای دارند و آنها را امین خود می دانند.


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "وظیفه اصلی نیروی انتظامی ایجاد و حفظ آرامش خانواده ها است"

  1. محمد گفت:

    با سلام
    وخسته نباشید
    اگر امکان دارد نیروی انتظامی درزمان برگزاری یکشنبه بازار در بیدخون روبروی درمانگاه جهت حفظ امنیت وبرخورد با اراذل واوباش حضور داشته باشد بسیار خوب است/
    من ا… توفیق

ارسال یک پاسخ