نامگذاری یکی از میادین یا خیابان‌های بوشهر به نام عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 20 می 2014 | ساعت 12:25 | کد خبر: 31412 | sv306 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس شورای شهر بوشهر گفت: نامگذاری یکی از میادین یا خیابان‌های بوشهر به‌نام عسلویه می‌تواند نقش بسزایی در اثبات جداناپذیری عسلویه از استان بوشهر داشته باشد.عسلویه

به گزارش” عسلویه نیوز” عبدالخالق برزگرزاده در جلسه شورای شهر بوشهر اظهار داشت: نامگذاری یک میدان یا خیابان در شهر بوشهر به‌نام عسلویه می‌تواند نقش تاثیرگذاری در اثبات جداناپذیری عسلویه از استان بوشهر داشته باشد.

وی ادامه داد: به دلیل جایگاه خاص عسلویه در استان بوشهر، شورای نامگذاری می‌تواند با نام‌گذاری مکانی به نام عسلویه اهمیت آن را برای شهروندان تبیین کند.

عضو شورای شهر بوشهر اظهار داشت: عسلویه جزیی جدایی ناپذیر از خاک استان بوشهر به‌شمار می‌رود و از استاندار و نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی به موضوع الحاق عسلویه به استان فارس پایان دهند.

خدیجه گرشاسبی افزود: هر چند استان بوشهر در سال‌های اخیر از عسلویه سهم مناسبی عایدش نشده ولی این نمی‌تواند موجب بی‌توجهی مسئولان استان بوشهر به عسلویه شود.

وی با تاکید بر اهتمام ورزیدن به اجرای برنامه‌های فرهنگی بیان داشت: بعضا در مواردی مشاهده می‌شود که برای طرح‌های عمرانی بیش از برنامه‌های فرهنگی است و با توجه به نقش تاثیرگذار برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه مسئولان باید برای برنامه‌های فرهنگی اهمیت بیشتری قائل شوند./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ