بازنگری طرح هادی روستاها یک ضرورت است
تاريخ ارسال خبر : 20 می 2012 | ساعت 15:08 | کد خبر: 13590 | sv203 | چاپ این مطلب

عسلویه نیوز” در راستای بررسی و رفع مسائل و مشکلات طرح های هادی روستایی جلسه ای به ریاست بخشدار عسلویه و با حضور کلیه دهیاران بخش تشکیل شد.

به گزارش عسلویه نیوز در این جلسه نادری بخشدار عسلویه با بیان اینکه تاکنون اقدامات عمرانی بسیار خوبی در زمینه های مختلف آب،برق و ایجاد فضای سبز در روستاهای بخش صورت پذیرفته و در پی سفر مقام معظم رهبری نیز اعتبارتی جهت عمران و آبادانی منطقه در نظر گرفته شده که عملیات اجرایی برخی از پروژه ها شروع که این امر می تواند روند عمرانی و آبادانی منطقه را شتاب دهد.

وی از دهیاران بعنوان نماینده دولت و مسئول اداره کردن روستا نام برد و خاطرنشان کرد: وظیفه دهیار تنها نظارت بر ساخت و ساز و صدور مجوز نیست بلکه مشارکت دادن مردم و فرهنگ سازی در روستا یکی از وظایف دهیاران است و می تواند راه حل اساسی برای حل مشکلات مردم باشد.

بخشدار ویژه عسلویه در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم بازنگری طرح های هادی در برخی از روستاهای بخش اظهار داشت: با توجه به روند افزایش جمعیتی در سطح روستاهای بخش امروز بازنگری طرح هادی روستایی یک ضرورت است و لازم است بنیاد مسکن شهرستان کنگان با هماهنگی بخشداری نسبت به انجام آن اقدام کنند.

نادری در پایان با بیان اینکه متاسفانه تعدادی از افراد در روستاها بدون در نظرگرفتن طرح هادی روستایی اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می نمایند خاطرنشان ساخت: در این زمینه لازم است که دادگاه و نیروی انتظامی در برخورد با افراد متخلف نهایت همکاری را با دهیاران داشته باشند تا در روند عمرانی و اجرای طرح های هادی روستایی تسریع شود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ