- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اجرای ۶ پروژه زیرساختی کشاورزی در منطقه آبپخش

عسلویه نیوز: بخشدار آبپخش از اجرای ۶ پروژه زیرساختی کشاورزی در منطقه آبپخش خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای 6 پروژه زیرساختی کشاورزی در منطقه آبپخش

به گزارش “عسلویه نیوز” احمد خرم‌روز بعد از ظهر امروز در دومین نشست هم‌اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات باغداران منطقه آبپخش اظهار داشت: مسائل و مشکلاتی که مسئولان در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهند باید با نیازهای آن مناطق تطابق و هماهنگی داشته باشد.

بخشدار آبپخش با اشاره به وجود ۴۰۰۰ بهره‌بردار باغی در آبپخش خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی حرفه باغداری در آبپخش و جمعیت بالای بهره‌برداران باغی در این بخش، توجه به نیازهای این قشر و تلاش برای رفع نیازهای ایشان از اهمیتی بالا برخوردار است و مسئولان آبپخش همواره به طور متحد در این راستا تلاش کرده‌اند.

خرم‌روز اذعان داشت: در آبپخش به طور کلی دو مجموعه شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر و جهاد کشاورزی بر رفع مشکلات و خواسته‌های باغداران به نحو مطلوب کوشیده‌اند و نتایج ارزشمندی در این زمینه شاهد بوده‌ایم که توسعه کانال‌های آبیاری یکی از مهم‌ترین این نتایج است.

وی از اجرای ۶ پروژه زیرساختی کشاورزی در منطقه آبپخش خبر داد و  اضافه کرد: در پروژه‌های عمرانی بخش آبپخش نیز به توسعه زیرساخت‌های کشاورزی توجهی خاص داشته‌ایم به طوری که ۶ پروژه مهم و زیرساختی در حوزه کشاورزی با اعتبار هنگفت در این بخش اجرا شده و توسعه زیرساخت‌های کشاورزی و آبیاری را در منطقه آبپخش به دنبال داشته است.

این مسئول ادامه داد: دولت همواره به بخش کشاورزی توجهی خاص داشته و تلاش خود را برای توسعه و ارتقاء سطح کمی و کیفی کشاورزی به منظور ارتقاء سطح اقتصادی کشور و خودکفایی کشور در عرصه مواد غذایی به کار گرفته است و خدمات ارزشمندی را در سال‌های اخیر در این عرصه شاهد بوده‌ایم.

بخشدار آبپخش با اشاره به نقش طرح‌های مهم ماندگار دولت در توسعه زیرساخت‌های کشاورزی بیان داشت: طرح مهم ماندگار از اقدامات ارزشمند و مهمی است که دولت در سال پایانی عمر خویش به آن همت گمارده و اختصاص ۵۷ میلیارد تومان به حوزه آب کشاورزی در استان بوشهر سبب ارائه خدمات ماندگار و ارزشمندی به کشاورزان می‌شود.