کشاورزان آبپخش فاقد امکانات ابتدایی بسته‌بندی محصولات هستند
تاريخ ارسال خبر : 20 می 2012 | ساعت 17:49 | کد خبر: 13618 | sv133 | چاپ این مطلب

عسلویه نیوز: رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: کشاورزان آبپخش فاقد امکانات ابتدایی بسته‌بندی محصولات هستند.

خبرگزاری فارس: کشاورزان آبپخش فاقد امکانات ابتدایی بسته‌بندی محصولات هستند

به گزارش “عسلویه نیوز” مصطفی رضایی بعد از ظهر امروز در دومین نشست هم‌اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات باغداران منطقه آبپخش اظهار داشت: توجه خاص به مسائل کشاورزان و باغداران از ملزومات توسعه و پیشرفت آبپخش است و مسئولان این منطقه همواره بر این مهم تاکید داشته‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: یکی از اهدافی که کشاورزان آبپخشی به دنبال دست‌یابی به آن بوده‌اند افزایش کیفیت محصولات تولیدی است که بخشی از آن مربوط به خدمات و فرآوری بعد از برداشت محصولات است که در این زمینه در بخش آبپخش با کمبود‌های خاصی مواجه هستیم.

رضایی در همین ارتباط بیان داشت: یکی از نیازها و خواسته‌های اساسی شورای اسلامی شهر آبپخش که در حوزه‌ باغداری شاهد آن هستیم ایجاد واحد‌های صنعتی بسته‌بندی خرما است که تاثیر به‌سزایی در بهبود وضعیت بازار فروش خرمای تولیدی کشاورزان این منطقه دارد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر کشاورزان آبپخشی فاقد هرگونه امکانات در زمینه بسته‌بندی محصولات کشاورزی هستند و به ناچار با امکانات ابتدایی اقدام به بسته‌بندی خرمای خود می‌کنند که سبب کاهش بازده کاری ایشان شده و سرعت تولید‌کنندگان در امر بسته‌بندی را به شدت کاهش داده است.

این مسئول ادامه داد: یکی از مسائلی که در سال‌های اخیر همواره در راس خواسته‌های کشاورزان آبپخشی قرار داشته و شورای اسلامی شهر آبپخش در مراحلی پیگیری‌هایی در این زمینه انجام داده است راه‌اندازی مجدد شرکت بسته‌بندی خرمای آبپخش است که به دلیل برخی مسائل در سال‌های گذشته شاهد تعطیلی آن بوده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش با اشاره به ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد با راه‌اندازی شرکت بسته‌بندی خرمای آبپخش تاکید کرد: راه‌اندازی مجدد این شرکت علاوه بر آنکه موجب بهبود وضعیت کشاورزان شهرستان دشتستان و منطقه آبپخش می‌شود حداقل زمینه‌ساز ایجاد ۲۰۰ فرصت شغلی در این شرکت و بیش از این میزان در خارج از این شرکت می‌شود.

رضایی ادامه داد: شورای اسلامی شهر آبپخش همواره برای خدمات‌رسانی همه‌جانبه به مردم بهره‌برده و از هیچ تلاشی در این راستا کوتاهی نکرده‌ایم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ