تایید صلاحیت ۱۸۳ نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستای عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 21 می 2013 | ساعت 11:01 | کد خبر: 26559 | sv220 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه در گفتگوی اختصاصی با اتحاد جنوب از تایید صلاحیت ۱۸۳ نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان عسلویه خبر داد و افزود: تعداد کل افراد ثبت نامی ۱۹۲ نفر بود که ۱۶۷ نفر آنان در حوزه روستایی و ۲۵ نفر در حوزه شهری خواستار نامزدی در انتخابات شده بودند که درمجموع ۱۸۳ نفر آنان تایید صلاحیت شدند.محمودی

به گزارش “عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه در گفتگو با خبرنگاران از تایید صلاحیت ۱۸۳ نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان عسلویه خبر داد و افزود: تعداد کل افراد ثبت نامی ۱۹۲ نفر بود که ۱۶۷ نفر آنان در حوزه روستایی و ۲۵ نفر در حوزه شهری خواستار نامزدی در انتخابات شده بودند که درمجموع ۱۸۳ نفر آنان تایید صلاحیت شدند.

مجید محمودی ادامه داد: تعداد کل افراد منتخب در شوراهای شهر و روستای شهرستان عسلویه ۱۳۰ نفر خواهد بود که ۷۹ نفر آنان اعضای اصلی شورا و ۵۱ نفر به عنوان علی البدل انتخاب خواهند شد.

وی افزود: جهت برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستایی باشکوه در شهرستان عسلویه تاکنون ۶۰ نفر کاربر آموزش دیده اند تا رای گیری و شمارش آرا به نحو احسن انجام پذیرد.

فرماندار عسلویه تعداد شعب رای گیری در انتخابات شهر و روستایی در این شهرستان را در مجموع ۴۰ شعبه دانست و اضافه کرد: ۸ شعبه از این تعداد در شهر و ۳۲ شعبه در روستاها و شرکت ها برپا خواهند شد.

وی ادامه داد: تعداد ۷۱ صندوق رای گیری معین گشته که ۱۶ عدد از این صندوق ها در شهرهاف ۴۶ صندوق در روستاها و ۹ صندوق نیز در شرکت های عسلویه مستقر خواهند شد.

/اتحاد جنوب


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ