اجرای شیوه جدید تعمیرات اساسی در مجتمع پارس جنوبی
تاريخ ارسال خبر : 21 می 2013 | ساعت 12:01 | کد خبر: 26573 | sv205 | چاپ این مطلب

مدیر عملیات مجتمع گاز پارس جنوبی از اجرای شیوه جدید تعمیرات اساسی در مجتمع گازی پارس جنوبی خبر دادجنوبی
   
به گزارش “عسلویه نیوز”  محمدرضا منبتی صبح امروز در جشن آغاز تعمیرات پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و در چند سال اخیر در مسیر پیشرفت در حرکت است.

وی افزود: مجتمع گازی بیش از ۴۳ درصد گاز کشور را تامین می‌کند و تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌های مختلف از مهم‌ترین اقدامات در این مجموعه است.

مدیر عملیات مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: تعمیرات اساسی با توجه به تاثیری که در پالایشگاه دارد، باید همه‌ بخش‌های پالایشگاه در آن نقش فعال داشته باشند.

منبتی در ارتباط با هم‌کاری همه گروه‌ها و واحدهای پالایشگاه در تعمیرات اساسی گفت: با تفکر کار گروهی و حضور همه‌جانبه‌ همه‌ واحدهای پالایشگاهی است که دیگر تعمیرات منوط به کار یک بازوی اجرایی نمی‌شود و همه واحدها در آن خودشان را مسئول می‌دانند.

وی اضافه کرد: پروژه تعمیرات هر پالایشگاه مربوط به تمام مجتمع است و همه باید دست به دست هم دهیم تا این امر به نحو احسن انجام شود.

منبتی از اجرای شیوه جدید تعمیرات اساسی در مجتمع گازی خبر داد و بیان کرد: امسال شیوه جدید و تازه‌ای را برای انجام تعمیرات طرح‌ریزی کرده‌ایم و امیدواریم این کار آن‌چنان با صحت و سلامت، ایمنی و سرعت مناسب انجام شود تا زمستانی با حداکثر تولید داشته باشیم.

وی گفت: مجموعه مدیران و کارکنان مجتمع گازی در راستای رشد بهره‌وری و پیشرفت صنعت نفت و گاز اهتمام دارند و امیدوار هستیم در سایه همدلی و اتحاد به موفقیت لازم برسیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ