- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اجرای شیوه جدید تعمیرات اساسی در مجتمع پارس جنوبی

مدیر عملیات مجتمع گاز پارس جنوبی از اجرای شیوه جدید تعمیرات اساسی در مجتمع گازی پارس جنوبی خبر دادجنوبی [1]
   
به گزارش “عسلویه نیوز”  محمدرضا منبتی صبح امروز در جشن آغاز تعمیرات پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و در چند سال اخیر در مسیر پیشرفت در حرکت است.

وی افزود: مجتمع گازی بیش از ۴۳ درصد گاز کشور را تامین می‌کند و تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌های مختلف از مهم‌ترین اقدامات در این مجموعه است.

مدیر عملیات مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: تعمیرات اساسی با توجه به تاثیری که در پالایشگاه دارد، باید همه‌ بخش‌های پالایشگاه در آن نقش فعال داشته باشند.

منبتی در ارتباط با هم‌کاری همه گروه‌ها و واحدهای پالایشگاه در تعمیرات اساسی گفت: با تفکر کار گروهی و حضور همه‌جانبه‌ همه‌ واحدهای پالایشگاهی است که دیگر تعمیرات منوط به کار یک بازوی اجرایی نمی‌شود و همه واحدها در آن خودشان را مسئول می‌دانند.

وی اضافه کرد: پروژه تعمیرات هر پالایشگاه مربوط به تمام مجتمع است و همه باید دست به دست هم دهیم تا این امر به نحو احسن انجام شود.

منبتی از اجرای شیوه جدید تعمیرات اساسی در مجتمع گازی خبر داد و بیان کرد: امسال شیوه جدید و تازه‌ای را برای انجام تعمیرات طرح‌ریزی کرده‌ایم و امیدواریم این کار آن‌چنان با صحت و سلامت، ایمنی و سرعت مناسب انجام شود تا زمستانی با حداکثر تولید داشته باشیم.

وی گفت: مجموعه مدیران و کارکنان مجتمع گازی در راستای رشد بهره‌وری و پیشرفت صنعت نفت و گاز اهتمام دارند و امیدوار هستیم در سایه همدلی و اتحاد به موفقیت لازم برسیم.