- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اجرای ۱۱ پروژه مدرسه‌سازی در شهرستان عسلویه

“عسلویه نیوز” رئیس آموزش و پرورش عسلویه از اجرای ۱۱ پروژه مدرسه‌سازی در شهرستان عسلویه خبر داد.مدرسه 3 [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” اسماعیل احمدی ظهر امروز در بازدید از پروژ‌ه‌های آموزشی در شهرستان عسلویه اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقریبا بیشتر خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: توجه به این نهاد اهمیت زیادی دارد و موجبات رشد و پیشرفت جامعه در تمام زمینه‌ها می‌شود و از مسئولان انتظار داریم در این مسیر همکاری کنند.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه خاطرنشان کرد: در شهرستان عسلویه تعداد مدارس تخریبی بالاست و باید با تمام امکانات برای بهبود فضاهای آموزشی اهتمام ورزیم.

احمدی از اجرای ۱۱ پروژه مدرسه‌سازی در شهرستان عسلویه خبر داد و تصریح کرد: هم‌اکنون ۱۱ طرح بزرگ در احداث مدرسه و فضاهای آموزشی در حال اجراست که تکمیل آنها گامی در بهبود وضعیت فضاهای آموزشی است.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان عسلویه نیز با اشاره به اینکه ۱۱ پروژه مدرسه‌سازی در شهرستان عسلویه در حال انجام، گفت: این پروژه‌ها از پیشرفت  قابل قبولی برخوردار هستند.

محمد شریف‌نژاد افزود: از مجموع این پروژه‌ها ۸ پروژه از مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به این منطقه است، ۲ پروژه دیگر از اعتبارات استانی و یک پروژه نیز توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه در حال ساخت است.

وی یادآور شد: برای تکمیل این طرح‌ها باید همکاری و همراهی بیشتری داشته باشیم و به فضل خدا در کمترین زمان ممکن شاهد تکمیل این طرح‌ها خواهیم بود.