- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

هر کسی که شورای نگهبان تاییدش کند مورد احترام است

“عسلویه نیوز” مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه گفت: هر کسی که شورای نگهبان تایید کند مورد احترام است و همه ملزم به قانون هستیم.
انتخابات [1]
به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید زین‌العابدین رضوی ظهر امروز در نشست گردهمایی بصیرتی در سپاه عسلویه اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده و مسئولان و متولیان امور و همه مردم باید به گونه‌ای عمل کنند که زمینه تحقق این مهم فراهم شود.

این مسئول افزود: انتخابات خردادماه نماد حماسه سیاسی است و امیدوار هستیم بار دیگر با حضور باشکوه مردم شاهد انتخاباتی باشکوه و دشمن‌شکن باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه با اشاره به انتخابات پیش رو بیان داشت: هر کسی که شورای نگهبان تایید کند مورد احترام است و همه ملزم به قانون هستیم.

رضوی تصریح کرد: مردم با بصیرت، در ۲۴ خرداد حماسه دیگر خلق می‌کنند و با حضور حداکثری خود در انتخابات حماسه سیاسی را به وجود خواهند آورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد سوریه گفت: هدف کشورهای غربی از تبلیغات علیه سوریه، معرفی سوریه به عنوان دشمن مسلمانان است تا ذهنیت دشمنی رژیم صهیونیستی با مسلمانان در افکار جهان را از بین ببرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه خاطرنشان کرد: وظیفه سپاه در انتخابات برقراری امنیت و بصیرت‌دهی به پاسداران، همسران آنها، سربازان و بازنشستگان است.

رضوی اذعان داشت: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی همواره در دفاع از ارزش‌‌ها و آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی عزمی راسخ دارند و بارها این مهم را اثبات کرده‌اند.