- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اعزام ۸۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان عسلویه به حرم امام (ره)

“عسلویه نیوز” فرمانده سپاه عسلویه از اعزام بیش از ۸۰۰ نفر از بسیجیان این شهرستان به مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی خبر داد.
مزار امام [1]
به گزارش “عسلویه نیوز” خلیل رفعتی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد ارتحال امام راحل در فرمانداری عسلویه اظهار داشت: نظام اسلامی ایران امروز در اوج عزت و اقتدار است و بسیجیان همواره در راستای موفقیت و سربلندی نظام اسلامی نقشی اساسی داشته‌اند.

وی افزود: امام خمینی (ره) با هدایت انقلاب اسلامی نقشی بی‌بدیل در حفظ ارزش‌های اسلامی داشته و مردم مومن و مسلمان ایران اسلامی همواره ارادت و دلبستگی خود را به این امام عظیم‌الشان ابراز داشته‌اند.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه از اعزام بیش از ۸۰۰ نفر از بسیجیان این شهرستان به حرم مطهر امام خمینی (ره) همزمان با سالروز ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی خبر داد.

رفعتی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در برگزاری باشکوه مراسم ارتحال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم تا بار دیگر ثابت شود که امت مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی، عزت و سربلندی خود را از امام بزرگوار و شهیدان این انقلاب دارند.

فرمانده سپاه عسلویه هدف از اعزام این افراد به مرقد امام راحل را بیعت مجدد با بنیانگذار جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز اگر از امام (ره) و آرمان‌های آن مرد بزرگ یاد می‌کنیم برای این است که مدیون تفکر امام (ره) و حرکت انقلابی امام هستیم.

وی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و یادآور شد: امسال با توجه به نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و با توجه به نزدیک بودن به ایام انتخابات این مراسم از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و همه باید در راستای با شکوه برگزار شدن آن تلاش کنیم.