دیدار با بهاییون، چراغ سبز نشان دادن به رژیم صهیونیستی است
تاريخ ارسال خبر : 20 می 2016 | ساعت 18:23 | کد خبر: 34911 | sv198 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه مطرح کرد: دیدار با بهاییون، چراغ سبز نشان دادن به رژیم صهیونیستی است.امام جمعه عسلویه

 به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی پیشاپیش میلاد امام زمان(عج) را تبریک و خواستار برگزاری با شکوه جشن‌های نیمه شعبان شد.

وی امام زمان(عج) را شاهراه هدایت دانست که این هدایت شامل اهل زمین است و حتی غیر مسلمانان نیز شامل این هدایت هستند.

امام جمعه عسلویه خاطر نشان کرد: خدا بشر را بدون هدف و مقصد نیافریده و هدایت امام عصر(عج) جهانی و متعلق به تمام بشریت است، بنابر این اگر انسانی باشد که جویای حق باشد از هدایت آن شاهراه هدایت بهره‌مند خواهد شد و هدایت آن حضرت مخصوص قوم یا شهر و کشور و مکان خاصی نیست.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه پایداری و ثبات زمین به خاطر وجود پیامبر(ص) و امامان معصوم(ع) است، گفت: اگر حجت خدا در زمین نباشد زمین متلاشی می‌شود و این که موجودات در زمین عذاب نمی‌شوند به برکت وجود حجت خداست و به این وسیله عذاب از مردم دفع می‌شود.

وی یادآور شد: پیامبر اسلام(ص) در سخنی فرمود ستارگان مایه آرامش آسمان و اهل بیت من باعث آرامش  زمین هستند و وجود امام زمان(عج) مایه آرامش و آسایش اهل زمین است.

امام جمعه عسلویه در خطبه دوم نیز به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار شرکت کنندگان مسابقات قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر انقلاب فرمودند«امت اسلامی امروز بیش از هر زمان نیازمند تعالیم و معارف قرآن است» و این امر نشانه جایگاه قرآن است.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: واقعیت زندگی مسلمانان فاصله زیادی با قرآن دارد اگر افراد جامعه با قرآن آشنا باشند دنیا سراسر نور است و تاریکی در آن نیست مشکلات امروز جهان اسلام فاصله گرفتن از معارف قرآن است.

وی یادآور شد: رهبری عزیز به قدرت واقعی اشاره فرمودند، قدرت واقعی در ایمان و پایداری و استقامت است و علت ایران هراسی دشمنان نیز اقتدار بر مبنای اسلام است.

امام جمعه عسلویه گفت: امروز هراس دشمن از ایمان ما به اسلام و ارزش‌های اسلامی است، دشمن از از اسلام مقتدر و شجاع می‌ترسد و تا زمانی که به آموزه‌های دینی تکیه کنیم و از اصول و ارزش‌ها عقب‌نشینی نکنیم خواب‌های آشفته دشمن ما را رها نمی‌کند.

هاشمی‌نژاد با تبریک سوم خرداد سالروز آزادی غرور آفرین خرمشهر به دست رزمندگان بیدار دل در عملیات بیت‌المقدس افزود: آزادی خرمشهر با سلاح‌ها و تجهیزات مدرن انجام نشد، بلکه اخلاص ایمان و توکل بر خدا باعث آزادی خرمشهر شد  یاد و نام شهدای عزیز فتح خرمشهر را گرامی می‌داریم.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله سعیدی گفت: عشق به حضرت امام (ره) در تاروپود وجود این شهید عزیز موج می‌زد و گفت «اگر خون من را بریزید در هر قطره خونم کلمه خمینی می‌بینید»  این عالم بزرگ برای انقلاب نقش‌آفرینی کرد و در این راه به شهادت رسید.

امام جمعه عسلویه به دیدار فرزند یکی از مسئولان با بهاییان اشاره کرد و ابراز داشت: حرکت وقیحانه فرزند یکی از شخصیت‌های انقلابی و هم‌نشینی با بهاییان نجس، شرم آور بود.

هاشمی‌نژاد افزود: خودش گفته که نظام اسلامی باعث آشنایی و دوستی من با بهاییان شده اگر من را به زندان نمی‌انداختند با اینها آشنا نمی‌شدم، کسی که به زندان می‌رود باید عبرت بگیرد و نظام اسلامی با هیچ کس تعارف ندارد.

وی با بیان اینکه او حتی حرف پدر را هم گوش نمی‌کند گفت: پدر می‌گوید باید توبه کند و جبران کند ولی او می‌گوید از کارش پشیمان نیست.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی یک روز می‌گفت فایزه مخلص انقلاب است اظهار داشت: این حرکت او چراغ سبز نشان دادن به رژیم صهیونیستی است و هرکس سوء نیتی نسبت به نظام اسلامی داشته باشد دیر یا زود رسوا و روسیاه می‌شود و باطن خباثت آلود او نمایان می‌شود.

وی افزود: ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب زیاد است و از دستگاه قضا می‌خواهیم با این افراد قاطعانه و انقلابی برخورد کند تا درس عبرتی برای دیگران باشد و باید با این قضیه به شدت برخورد شود.انتهای پیام/ح.ل


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ