- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

زلزله ۴ ریشتری در پرسپولیس

در صورت تایید عضویت حسین هدایتی در هئیت مدیره جدید ، بنحوی شاهد حل مشکلات مالی پیروزی خواهیم بود و با توجه به اختلاف نظرات حسین هدایتی و حبیب کاشانی و قرار گرفتن نام هدایتی در لیست اعضا هیئت مدیره، همکاری کاشانی با پیروزی در هاله ای از ابهام قرار می گیرد…

این روزها افراد خاصی در سازمان تربیت بدنی در حال رفت و آمد هستند و پشت درهای بسته با آقای سعیدلو معاون رئیس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی گفت و گو می کنند .
پس از دیدار چند شب گذشته کریم باقری و حبیب کاشانی با سعیدلو، دیروز نیز شاهد حضور علی دایی در سازمان تربیت بدنی بودیم.
شنیده ها حاکی از آن است که سعیدلو با اطمینان خاطر از علی دایی خواسته با جدیت به کار خود ادامه داده و حتی برای سال بعد از او برنامه خواسته است.
از سوی دیگر از گوشه و کنار خبر می رسد که طی امروز و فردا اعضاء هیئت مدیره پرسپولیس معرفی خواهند شد. از کریم باقری، فرخ زادی، علی پروین و احتملا حسین هدایتی به عنوان گزینه های اصلی اعضا هیئت مدیره پیروزی نام می برند.

در صورت تایید عضویت حسین هدایتی در هئیت مدیره جدید ، بنحوی شاهد حل مشکلات مالی پیروزی خواهیم بود و با توجه به اختلاف نظرات هدایتی و کاشانی و قرار گرفتن نام هدایتی در لیست اعضا هیئت مدیره، همکاری کاشانی با پیروزی در هاله ای از ابهام قرار می گیرد.


از باشگاه پیروزی هم خبر می رسد امروز حبیب کاشانی تمام بازیکنان را بدون حضور کادر فنی برای صرف ناهار دعوت کرده است. عدم حضور دایی و همکارانش بر روی نیمکت پیروزی در این ضیافت، نقطه مبهمی است که پیش بینی می شود کاشانی در نظر دارد در این ضیافت و قبل از معرفی اعضا هیئت مدیره جدید ، از بازیکنان تیمش خداحافظی کند تا به اختلافاتش با هدایتی دامن زده نشود.
مطمئنا طی چند روز آینده اتفاقات مهمی در باشگاه پیروزی به وقوع خواهد پیوست که امیدواریم این اتفاقات به سود پیروزی بوده و این تیم پر هوادار شاهد روزهای خوبی در آینده باشد.