- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تجهیز ۳۵ پارک در شهر برازجان به امکانات استاندارد

عسلویه نیوز: شهردار برازجان از تجهیز ۳۵ پارک در شهر برازجان به امکانات استاندارد و مجهز خبر داد.

خبرگزاری فارس: تجهیز 35 پارک در شهر برازجان به امکانات استاندارد

به گزارش “عسلویه نیوز” کریم حسین‌آبادی شامگاه یکشنبه در بازدید از طرح‌های عمرانی در برازجان اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم مهم‌ترین اولویت مسئولان در سال جاری در برازجان است و برای تحقق این مهم تلاش خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: زیباسازی فضای شهر و ساماندهی اماکن شلوغ برای رفاه و آسایش مردم امری لازم است که توسط مسئولان شهری در برازجان انجام می‌شود.

شهردار برازجان از تجهیز ۳۵ پارک در شهر برازجان به امکانات استاندارد و مجهز خبر داد و خاطرنشان کرد: پارک‌های شهر برازجان به انواع تجهیزات و امکانات وسایل بازی و ورزشی، نیمکت و سطل زباله مجهز شده است.

 حسین‌آبادی از اتمام عملیات اجرایی چند طرح بزرگ عمرانی و  زیرساختی در برازجان خبر داد و گفت: آسفالت کوچه شهید محمدزاده در شهرک امام (ره)، حاشیه بلوار الفتح، آسفالت کانال گاز کوچه شهید عسکری و کوچه‌های مادر ۱-۲-۳ ، عملیات زیرسازی بلوار ۲۸متری جنب میدان مجاهد برازجانی و اصلاح ورودی یکی از کوچه‌های منشعب از خیابان پیروزی و همچنین اصلاح بلوار شریعتی از جمله این طرح‌هاست.

وی با اشاره به آغاز برخی پروژه‌های شهرداری نیز افزود: پروژه احداث میدان ورودی شهر از سمت بوشهر، خاکبرداری و بیس‌ریزی ۲ کوچه واقع در کوی فرهنگیان، اجرای پیاده‌رو خیابان‌های اعتصامی، امامت و بلوارهای آزادگان و امام حسین (ع) و آماده‌سازی زیرساخت‌های آرامستان جدید شهر نیز از جمله این طرح‌هاست.

شهردار برازجان بیان کرد: پروژه‌های خیابان شورا، خیابان مجاهد برازجانی، جدول‌گذاری و خاکبرداری خیابان حد شرق فضای سبز فاز۲ شهرک امام (ره) و خیابان شهید دانشگر و سنگ‌چینی دیوار حفاظتی کوی حسین‌آباد، پارک کوی گرمسیری و پروژه تکمیل فاز ۶پارک آزادی نیز در حال انجام است.

حسین‌آبادی اذعان داشت: از تمام ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت فضای شهر استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.