۱۵۲ معلم تکریم و تجلیل شدند
تاريخ ارسال خبر : 22 می 2015 | ساعت 23:06 | کد خبر: 33363 | sv126 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز”این مراسم در مرکز بخش چاه مبارک با جضور فرماندارعسلویه برگزار شد که از ۱۵۲ معلم و فرهنگی تکریم و تجلیل بعمل آمد. فرماندار

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” در حاشیه تجلیل از معلمان وفرهنگیان بخش چاه مبارک اسماعیلی فرماندار شهرستان عسلویه درگفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت:  در سال مزین بنام دولت و ملت، همدلی و همزبانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای والا مقام سنگر مقدس تعلیم و تربیت را به همه اساتید، معلمین و تلاش گران صبور، متعهد و سخت کوش عرصه فرزانگی و دانایی تبریک و تهنیت عرض نمود.
 
فرماندار خاطرنشان کرد: در تفکر دینی ما معلم آئینه تمام نمای عشق و محبت و ایثار، پاسدار سنگر سبز آگاهی و کمال، رسول صدق و روشنی و سفیر سعادت و سرفرازی است، روشنگر چراغ فروزان هدایت و نجات بخش آدمیان از ظلمت جهل و نادانی است، با دستان پر مهر وعطوفت اوست که غنچه های زیبای علم و ایمان در گلستان پرطراوت دانش شکوفا شده و حدیث شریف «زَکاه العِلمِ نَشْرُهُ» معنا می یابد، معلمی نه یک شغل که نوعی ذوق و هنر است، هنر سوختن و ساختن و طالبان معرفت و دانش را سیراب کردن است.

وی افزود: توفیقات همگی این عزیزان را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز اسلامی، از درگاه خداوند دانایی بخش واولین مربّی بی بدیل بشریت، مسألت دارم.

 

 


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ