بیکاری جوانان تحصیلکرده عسلویه به هیچ وجه قابل توجیه نیست
تاريخ ارسال خبر : 22 می 2015 | ساعت 23:25 | کد خبر: 33369 | sv103 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: بیکاری جوانان تحصیلکرده عسلویه به هیچ وجه قابل توجیه نیست.امام جمعه

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز”حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، امام حسین (ع) را سرور آزادگان عالم دانست و اظهار داشت: صحبت از امام حسین (ع) باید جزیی از زندگی ما باشد افکار ما حسینی باشد و عارف به حق امام حسین (ع) باشیم و با شناخت و معرفت ایشان را زیارت کنیم.
وی در خطبه دوم نیز به بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: ایشان راجع به اختلافاتی که دشمنان بین مسلمین ایجاد می‌کنند و برخی هم در داخل فریب می‌خورند مطالب مهمی بیان کردند که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه افراطی‌ها اعم از شیعه و سنی به دشمن کمک می‌کنند خاطر نشان کرد: شیعه‌ای که به اهل سنت و‌ مقدسات آنان توهین می‌کند شیعه نیست و شخص سنی نیز که شیعه را تکفیر و به اعتقادات آنان توهین می‌کند از اهل سنت نیست و خلاف اسلام عمل می‌کند.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه آمریکا ضد هرچیزی است که نشان از اسلام دارد گفت: آمریکا اگر جایی از فرقه‌ای هم حمایت می‌کند قصد فتنه دارد در همین منطقه ما هیچ چیزی بهتر از وحدت نیست، باید هوشیار باشیم و اگر کسی هم تندروی می‌کند او را ارشاد کنیم که باعث شادی دشمن نشود.
وی با تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار اضافه کرد: به پاسداران عزیز تبریک می‌گویم که عجب مقتدایی دارند و چه خوب اقتدا کرده‌اند؛ پاسداران شیوه زندگی را خوب از امام حسین (ع) آموخته‌اند.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: بدون تردید درخشان‌ترین کارنامه‌ها کارنامه سپاه پاسداران است و سپاه دارد از مظلومین عالم دفاع می‌کند.

وی با گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر گفت: عملیات آزادسازی خرمشهر فتح بزرگی بود که در آن بیش از ۵ هزار کیلومتر از خاک میهن ما از دست دشمن آزاد شد و خسارات سنگینی به دشمن وارد شد.

امام جمعه عسلویه افزود: در عملیات فتح خرمشهر، تجهیزات زیادی از آنان نابود و به غنیمت گرفته شد و امدادهای غیبی باعث پیروزی رزمندگان ما در دفاع مقدس بود.
هاشمی‌نژاد با اشاره به مشکلات بیکاری جوانان در عسلویه خاطر نشان کرد: راجع به موضوع  اشتغال و بیکاری جوانان منطقه بارها مطالبی گفته‌ایم و مسئولان باید عمل کنند.

وی با بیان اینکه اشتغال حق مردم این منطقه هست گفت: ما مخالف نیستیم از مناطق مختلف کشور بیایند اینجا کار کنند ولی نباید جوان جویای کار این منطقه ماه‌ها پشت صف برای شغل و‌ کار باشد.

امام جمعه عسلویه اظهار داشت: باید تدبیر شود و همه کمک کنند تا بچه‌های ما بیکار نباشند و این مسئله باید از راه‌های قانونی پیگیری شود.

وی اضافه کرد: مردم ما مردم نجیب و اصیلی هستند و نباید با دست خودمان این اصالت و نجابت را از بین ببریم، اگر قانونی برخورد شود جوسازی کمتر می‌شود و نباید کاری کنیم که بهانه دست دشمنان بدهیم.
هاشمی‌نژاد همچنین درگذشت والده امام جمعه موقت عسلویه را تسلیت گفت.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ