اجرای ۳۶ پروژه عمران شهری در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 22 می 2015 | ساعت 23:34 | کد خبر: 33372 | sv83 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” شهردار عسلویه از اجرای ۳۶ پروژه عمران شهری در عسلویه خبر داد.شهردار
علی ماندگار امروز در گفتگو با خبرنگار “عسلویه نیوز” اظهار داشت: توجه به عمران شهری و توسعه زیرساخت‌های شهری باید در دستور کار قرار گیرد و امسال در عسلویه در این مسیر اهتمام ویژه‌ای داریم.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی به ویژه افزایش کیفیت پروژه‌های ساحل‌سازی در صدر اولویت‌هاست و به فضل خدا با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.

شهردار عسلویه خاطر نشان کرد: در نیمه نخست امسال تلاش زیادی برای زیباسازی مبلمان شهری انجام داده‌ایم و تا شهریور ماه امسال چند پروژه در حوزه مبلمان شهری اجرا می‌شود.

ماندگار با تاکید بر اهمیت اجرای پروژه‌های زیباسازی در عسلویه تصریح کرد: طی یکسال اخیر در اجرای پروژه‌های ساحل‌سازی و زیباسازی ساحل بندر عسلویه اقدامات زیربنایی و زیرساختی انجام گرفته و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های گردشگری نیز مورد توجه قرار گرفته‌اند گفت: امسال و با برنامه‌ریزی صورت گرفته، اجرای پروژه‌های گردشگری و توریستی نیز در دستور کار مدیران شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار دارد و به فضل خدا بتوانیم این مهم را با کیفیت مطلوبی به پایان برسانیم.

شهردار عسلویه از اجرای ۳۶ پروژه عمران شهری در عسلویه خبر داد و افزود: تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها مورد توجه و تاکید قرار دارد و با تامین به موقع اعتبارات به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.

ماندگار یادآور شد: تلاش داریم با نظارت دقیق بر حسن اجرای پروژه‌ها، نسبت به افزایش کیفیت پروژه‌ها و رضایتمندی مردم گام برداریم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ