برگزاری اردوی تخصصی فرهنگی آموزشی با حضور ۱۸۰۰ دانش‌آموز عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 22 می 2015 | ساعت 23:38 | کد خبر: 33375 | sv121 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” معاون آموزش و پرورش عسلویه از برگزاری اردوی تخصصی فرهنگی آموزشی با حضور ۱۸۰۰ دانش‌آموز عسلویه خبر داد.آموزش

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” غلامرضا قاسمی بعد از ظهر امروز در نشست ساماندهی اوقات فراغت عسلویه اظهار کرد: تقویت اوقات فراغت دانش‌آموزان و اجرای برنامه‌های متنوع و با‌کیفیت باید در دستور کار مسئولان و متولیان امور قرار گیرد.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به اردوهای دانش‌آموزی و افزایش محتوای برنامه‌های اوقات فراغت در دستور کار مجموعه مدیریتی آموزش و پرورش قرار دارد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه از برگزاری اردوی فرهنگی آموزشی ویژه دانش‌آموزان شهرستان عسلویه همزمان با فصل اوقات فراغت با مشارکت شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد خبر داد.

قاسمی تصریح کرد: در راستای طرح اوقات فراغت به منظور بالا بردن روحیه شادی و نشاط و همچنین آموزش مهارت‌های زندگی، تعداد یک‌هزار و ۸۰۰ نفر از دانش‌آموزان پسر و دختر این شهرستان در قالب ۴۲ اتوبوس در طی دو مرحله به اردوی فرهنگی و آموزشی اعزام خواهند شد.

معاون آموزش و پرورش شهرستان عسلویه با بیان اینکه اردوی فرهنگی و آموزشی همزمان با فصل اوقات فراغت در تابستان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: اجرای مسابقات علمی و فرهنگی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، زیارتی و سیاحتی و استفاده از امکاناتی از قبیل سینمای سه‌بعدی از جمله برنامه‌های اجرایی در این اردوی بزرگ دانش‌آموزی است.

وی از همکاری‌های صیمیانه شرکت پازارگاد به‌ویژه مدیر‌عامل این مجموعه در برنامه‌های فرهنگی ـ تربیتی با اداره آموزش و پرورش عسلویه تقدیر و تشکر کرد.


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "برگزاری اردوی تخصصی فرهنگی آموزشی با حضور ۱۸۰۰ دانش‌آموز عسلویه"

  1. رضا نظری گفت:

    سلام
    درود بر مدیرعامل محترم پازارگاد آقای صفاییان
    انصافا دلسوزی و ایده های فکری ایشان در تمام زمینه ها خیلی جالبه
    ای کاش سایر مسولان ازامثال ایشان الگو بگیرن
    آموزش و پرورش عسلویه واقعا مشکلات اقتصادی وفرهنگی زیادی داره
    و واقعا نیاز به همکاری همه داره
    البته این حرکات یعنی کمک به خودمون
    ساختن آینده سازان اینجا یعنی ساخت ایران عزیز خودمون
    آینده زیبا ساختنی است و راه های رسیدن به آن یافتنی
    فقط مشارکت همه رو میخاد

ارسال یک پاسخ