- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۱۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال خانگی در بوشهر پرداخت شد

 

عسلویه نیوز: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: طی یکسال گذشته ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال خانگی در استان بوشهر پرداخت شد.

 

خبرگزاری فارس: 11 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال خانگی در بوشهر پرداخت شد

به گزارش “عسلویه نیوز” حسین حیدری شامگاه دوشنبه در بازدید از پروژه‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش برای تحقق اشتغال پایدار در سطح استان با جدیت دنبال می‌شود و همه مسئولان در این مسیر اهتمام جدی دارند.

وی افزود: در سال گذشته تلاش بسیار زیادی داشتیم و ۱۰۰ درصد تعهدات اشتغال در استان محقق شد.

این مسئول از پرداخت ۳ هزار و ۲۰۰ فقره تسهیلات مشاغل خانگی در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در مجموع طی یکسال گذشته بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ متقاضی تسهیلات مشاغل خانگی موفق به دریافت تسهیلات شدند که گامی ارزنده در اشتغال پایدار است.

حیدری تصریح کرد: در مجموع طی یکسال اخیر بیش از ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات در بخش مشاغل خانگی در این استان پرداخت شده است.

وی یادآور شد: میزان تسهیلات خود اشتغالی در استان بوشهر نیز در یکسال گذشته بیش از ۱۵ میلیارد تومان بوده است که امیدوار هستیم در سال جاری نیز شاهد بهبود وضعیت اشتغال باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر شامگاه دوشنبه با همراهی رئیس و کارکنان و کارشناسان اداره کار دشتستان از پروژه‌های مسکن مهر، مجموعه ورزشی کارگران، شرکت تعاونی پویا شیمی، صنایع سپهر چوب و شرکت صنایع سیمان دشتستان بازدید به عمل آوردند.

مسئولان استان بوشهر در این بازدیدها ضمن کسب اطلاع از روند انجام امور و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر و مجموعه ورزشی کارگران به بررسی مسائل و مشکلات این پروژه‌ها پرداخت.

در پایان این بازدید با توجه به اینکه روند رسیدگی به برخی از مشکلات واحدهای تابعه در استان امکان پذیر بود مقرر  شد جلسه‌ای با حضور مدیر کل، ریاست اداره و مدیران واحدها برای رفع قطعی مشکلات برگزار شود.