- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مجید جلالی رسما سرمربی صبای قم شد

مجید جلالی فصل گذشته سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بود و امسال سرمربی تیمی شده که سهمیه حضور در جام باشگاه های آسیا را نیز کسب کرده است.


بعد از جدایی عبدا… ویسی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم، مجید جلالی رسما به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد.

به گزارش ایلنا ، در جلسه استاندار قم با هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم، سکان هدایت این تیم، به مجید جلالی سپرده شد. مجید جلالی فصل گذشته سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بود که امسال سرمربی تیمی شده که سهمیه حضور در جام باشگاه های آسیا را نیز کسب کرده است.

عبدا… ویسی سرمربی پیشین صبا در فصل گذشته با وجود این که بازیکنان مطرحی در تیم فوتبال صبای قم نبودند، اما موفق شد، سهمیه حضور در جام باشگاه های آسیا را برای این تیم کسب کند، اما بعد از اتمام قراردادش و با وجود تمایل مسئولان این تیم برای تمدید قرارداد، خود مایل به ادامه همکاری با این تیم نبود و پس از جدایی از صبای قم، سرمربی پیکان قزوینی شد که امسال مجددا به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافته است.

مجید جلالی که در فوتبال ایران به مجید کامپیوتر مشهور است، در سال ۱۳۳۵ در محله عارف تهران به دنیا آمد. جلالی فوتبال خود را از زمین قیایی زیر نظر ناصر عبدی در باشگاه البرز شروع کرد و تا سال ۱۳۶۵ در کسوت بازیکن در تیم های وحدت و شاهین بازی کرد.

جلالی مربیگری را از سال ۱۳۵۷ در تیم های جوانان و نوجوانان وحدت شروع کرد و تا کنون در تیم های وحدت ، هما و مقاومت تهران ، پیام مقاومت مشهد ، سایپا ، پاس ، صبا باتری ، شهید قندی یزد ، استقلال اهواز و فولاد خوزستان مربیگری کرده و در سطح ملی هم هدایت تیم های ملی نوجوانان ایران ، جوانان ایران و تیم نیروهای مسلح ایران را به عهده داشته است.

وی دوره های مربیگری از ابتدایی ترین سطح تا بالاترین سطح که مدرک حرفه ای مربیگری می باشد را طی کرده است.

از افتخارات جلالی می توان به قهرمانی و نایب قهرمانی تیم نوجوانان و جوانان وحدت در تهران ، قهرمانی در مسابقات جوانان ایران با تیم جوانان تهران ، قهرمانی در لیگ برتر و جام اتحادیه ایران با تیم پاس تهران ، قهرمانی در جام حذفی ایران و قهرمانی در سوپر جام ایران با تیم صبا باتری اشاره کرد.

مجید جلالی در حال حاضر علاوه بر سرمربیگری تیم فوتبال صبای قم، دبیر کل کانون مربیان فوتبال ایران و مدرس بین المللی فیفا نیز می باشد .