- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تقویت تولید ملی راه غلبه بر تورم است

عسلویه نیوز: امام جمعه برازجان گفت: تقویت تولید ملی راه غلبه بر تورم است.

خبرگزاری فارس: تقویت تولید ملی راه غلبه بر تورم است

به گزارش”عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام حسن مصلح بعد از ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان اظهار داشت: در سال‌های اخیر با توجه به شرایط و ویژگی‌های حاکم بر جامعه شاهد آن بوده‌ایم که رهبری سال‌های متعددی را با شعارهای اقتصادی مزین کرده‌اند.

وی افزود: در سال‌های اخیر دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشیده‌اند از طریق راه‌های اقتصادی نظام اسلامی را به چالش بکشند و با دغدغه‌ها و مشکلات روبه‌رو سازند و تحریم‌ها و تهدیدهای اقتصادی از مسائلی است که در این زمینه شاهد آن بوده‌ایم.

مصلح خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر اهداف مدون اقتصادی که رهبری معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری سال‌ها به آن توجه داشته‌اند سب خوداتکایی و بی‌نیازی جامعه اسلامی از دنیای استکبار می‌شود و تمامی اهداف دشمنان را با شکست مواجه می‌سازد.

امام جمعه برازجان بیان داشت: رهبری در نامگذاری سال‌ها اهداف والایی را برای نظام تدوین می‌کنند و علت نامگذاری سال‌ها با این اهداف تبدیل آن به فرهنگ است و مسئولان باید در فرهنگ‌سازی این اهداف تلاش وافر کنند.

مصلح تاکید کرد: رهبری معظم جامعه اسلامی در تمامی این سال‌ها بر خوداتکایی اقتصادی تاکید داشته‌اند و تمامی برنامه‌های کلان نظام اسلامی بر این مسئله تاکید داشته و به نوعی برای عدم وابستگی و خوداتکایی جامعه اسلامی تلاش شده است.

وی با تاکید بر آنکه باید تولید را سرلوحه کار خود قرار دهیم، اذعان داشت: وجود معارضین داخلی مسائل مربوط به امنیت ملی، تهاجم فرهنگی دشمنان نظام و تحریم و تهدیدهای اقتصادی که جامعه اسلامی ما با آن مواجه است بر لزوم کار و فعالیت گسترده در عرصه اقتصادی تاکید دارد.

وی متذکر شد: تقویت تولید در واقع اقتدار و امنیت کشور را به دنبال دارد و با بومی‌سازی شعارهای اقتصادی که رهبر معظم انقلاب به عنوان نقشه راه در اختیار مسئولان قرار داده‌اند، راه حل مقابله با مسائل و مشکلات و دستیابی به عزت و اقتدار جامعه اسلامی است.

امام جمعه برازجان با تاکید بر آنکه باید از ضعف‌ها گذر کنیم، بیان داشت: در شهرستان دشتستان توان و ظرفیت بالایی در عرصه تولید وجود دارد و با شناخت دقیق از ویژگی‌های شهرستان دشتستان می‌توانیم به رشد و توسعه اشتغال و زیرساخت‌های اقتصادی دشتستان کمک کنیم.

مصلح بهره‌گیری از سیره و روش رهبر معظم انقلاب را راهی برای موفقیت مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی دانست و اضافه کرد: بازدید از کارگاه‌های تولیدی و شرکت‌های اقتصادی از مسائلی است که رهبر انقلاب به آن توجه داشته‌اند و در سطوح محدودتر مسئولان باید این مهم را مورد توجه قرار دهند.

وی ادامه داد: بازدید مسئولان از کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی سبب آشنایی ایشان با مسائل و مشکلات موجود و  تلاش برای رفع مشکلات و دغدغه‌های ایشان می‌شود که افزایش بهره‌وری و توسعه استان را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه برازجان تصریح کرد: تورم و گرانی یکی از دغدغه‌ها و مشکلاتی است که خانواده‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و افزایش تولید سبب کاهش قیمت اجناس و مرتفع شدن تورم می‌شود که این امر رضایت خاطر مسئولان و افزایش توان اقتصادی ایشان را به دنبال خواهد داشت.