- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اعتراض شدید دنیزلی به کارشکنی عربستانی‌ها

کارشکنی مسئولان عربستانی برای به هم ریختن اعصاب بازیکنان پرسپولیس به هتل محل اقامت این تیم در شهر جده کشیده شد تا این اتفاق اعتراض شدید کادرفنی و بازیکنان را به همراه داشته باشد.


  تیم فوتبال پرسپولیس در حالی ساعت ۱۹:۱۰ به وقت محلی (۱۷:۴۵ به وقت تهران) فرودگاه شهر جده را ترک کرد که پس از حدود یک ساعت بعد به هتل “هالی دی این” رسید.


با هماهنگی مسئولان پرسپولیس، کادر فنی و بازیکنان در بدو ورود به هتل، کلیدهای اتاق‌های خود را دریافت کردند ولی دقایقی بعد اعتراض‌های بازیکنان و متعاقب آن مصطفی دنیزلی همه توجهات را به خود جلب کرد.


مشکلات اتاق‌های در نظر گرفته شده برای بازیکنان و قطع آسانسور در زمانیکه سرخپوشان قصد آمدن به لابی هتل را داشتند، از دلایل اعتراض نفرات تیم بود. دنیزلی که چندین طبقه را پیاده آمده بود، به شدت به مسئولان ایرانی و عربستانی اعتراض کرد و خواستار تغییر محل اقامت سرخپوشان شد.


البته متعاقب اعتراض دنیزلی بازیکنان دیگر پرسپولیس هم به این موضوع اعتراض کردند ولی تماس‌های مسئولان سفارت ایران در عربستان با هتل‌های دیگر نتیجه بخش نبود زیرا همه هتل‌ها به خاطر ایام حج عمره پر بود و در نهایت پرسپولیسی‌ها با تمام مشکلات موجود در این هتل ماندند.


زادمهر سرپرست پرسپولیس اعتقاد داشت این هتل در شان نام تیم پرسپولیس نیست و زارع قائم مقام باشگاه هم به مقامات عربستانی میهمان نوازی پرسپولیسی‌ها از تیم الهلال را گوشزد می‌کرد و از آنها می‌خواست هرچه زودتر مشکلات موجود برطرف شود.


البته همراهان تیم که این اتفاق را به جوی روانی برای ایجاد تشنج در تیم پرسپولیس و پایین آوردن شرایط روحی و انگیزه بازیکنان تیم تعبیر می‌کردند، سعی کردند به نوعی آرامش را به تیم برگردانند.


در نهایت پس از دقایقی کادرفنی و بازیکنان برای صرف شام به رستوران هتل رفتند تا شاید با این کار کمی از جو مشتنج به وجود آمده کاسته شود.


دیدار تیم‌های فوتبال الاتحاد عربستان و پرسپولیس ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه مک عبدالله شهر جده عربستان برگزار می‌شود.