- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مارکا در صحبتهای مورینیو دست برده است

الادیو پارامس، سخنگوی ژوزه مورینیو، روزنامه مارکا را به دروغگویی در انتشار اطلاعاتی درمورد صحبتهای روز گذشته مورینیو در کنفرانس خبری اش بعد از تمدید قرارداد با رئال متهم کرده است.


   وب سایت مارکا دربازتاب صحبتهای مورینیو  این جمله را از قول آقای خاص نوشته بود:« باید چه به عنوان یک تیم و چه به صورت فردی، بهتر شویم و فوتبالی را ارائه دهیم که نه فقط به دنبال برد در بازیها باشد، بلکه به دنبال برد (دلهای) هواداران نیز باشد.»


روزنامه مارکا، این بخش از صحبتهای مورینیو را برجسته تر چاپ کرد و این کاری بود که وب سایت رسمی باشگاه مادریدی نیز این کار را انجام داد.


در آن سو، الادیو پارامس، سخنگوی مورینیو در صفحه توئیترش نوشت:«مارکا نوشته که مورینیو گفته که در فصل آینده بایدبهتر بازی کنیم تا بتوانیم (دلهای) هواداران را به دست بیاوریم. این کاملا اشتباه است! ای دروغگوها! مارکا کلمات مورینیو را دستکاری کرده!! آنچه مورینیو گفته را در وب سایت رئال بخوانید، مارکایی ها آنچه خودشان می خواستند را روی وب سایت قرار دهند. فاحشگی روشنفکرانه!!.»


جالب اینجاست که اگر صحبتهای بازتاب یافته مورینیو در وب سایت رسمی باشگاه رئال را بخوانید ،دقیقا جملات و کلماتی مشابه با آنچه روزنامه مارکا بازتاب داده را خواهید دید. قضاوت با شما:


[foto de la noticia]