- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

فتح‌الله‌زاده جزو گزینه‌های ما نیست

رییس هیات مدیره استقلال با تایید خبر مذاکره این باشگاه با قلعه‌نویی گفت که او در کنار پرویز مظلومی و گزینه خارجی شانس برابری دارد.



 احمد رسولی نژاد درباره شکست استقلال برابر سپاهان که به حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا منجر شد، اظهار کرد: استقلال دیشب اصلا خوب نبود. سپاهان مستحق پیروزی بود. استقلال اصلا در حد و اندازه خودش ظاهر نشد.

 وی در پاسخ به این پرسش که آیا با امیر قلعه‌نویی مذاکره کرده‌اید، تصریح کرد: قرار بود امروز جلسه هیات مدیره استقلال برگزار شود اما چون امروز آخرین روز کاری مجلس هشتم است و نجف نژاد نمی‌توانست در جلسه حضور پیدا کند، نشست هیات مدیره به روز یکشنبه موکول شد. گزینه‌های هدایت استقلال در فصل آینده مورد بررسی قرار گرفتند. امیر قلعه‌نویی، پرویز مظلومی و یک مربی خارجی گزینه‌های ما برای فصل بعد هستند. ان‌شاءالله در جلسه روز یکشنبه تصمیم‌گیری نهایی در رابطه با سرمربی جدید گرفته و نام سرمربی اعلام خواهد شد.

 رییس هیات مدیره باشگاه استقلال با تایید مذاکره با امیر قلعه‌نویی برای هدایت استقلال یادآور شد: ما به مدیرعامل ماموریت داده بودیم که صحبت‌های مقدماتی با گزینه‌ها داشته باشد. قهرمانی در جام حذفی،‌ سومی در رقابت‌های لیگ برتر و صعود یک مرحله‌ای در لیگ قهرمانان آسیا همگی نشان می‌دهد که شاید اگر دقت بیشتری داشتیم و از فرصت‌ها بهتر استفاده می‌کنیم می‌توانستیم نتایج خوبی بگیریم. مجموعه عملکرد مظلومی نیز تا یکشنبه بررسی می‌شود. در کنار آن هم قلعه‌نویی و یک مربی خارجی گزینه‌های مطرح هیات مدیره هستند.

 

 وی با تاکید بر اینکه شانس همه گزینه‌ها برای سرمربی‌گری استقلال یکسان است، گفت: همه گزینه‌ها شانس برابر دارند و احتمال دارد خود مظلومی در باشگاه بماند.

 

 رسولی نژاد در واکنش به حضور احتمالی بنگر و سید جلال حسینی در باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: ما باید ابتدا روز یکشنبه تصمیم نهایی را درباره سرمربی بگیریم چون دیگر فرصتی نداریم. باید سرمربی بیاید که لیست اسامی را به ما بدهد و باشگاه اقدام به جذب بازیکن کند. در هر حال باشگاه استقلال در فصل آینده با یک تیم قوی‌تر راهی مسابقه‌ها خواهد شد. ما هم با بازیکنانی وارد مذاکره شدیم ولی منتظر تعیین سرمربی هستیم. هیات مدیره به هیچ وجه در انتخاب بازیکنان دخالت ندارد و سرمربی نفرات جدید را انتخاب خواهد کرد. ترکیب اصلی استقلال حفظ می‌شود و تقریبا کسی از باشگاه جدا نخواهد شد. ما در برخی نقاط ضعف داریم. به عنوان مثال همه عالم و آدم می‌دانند که باشگاه استقلال نیاز به یک مهاجم سرزن دارد.

 

 وی در پاسخ به این پرسش که آیا لیست اسامی بازیکنان جدید مشخص است گفت: فرزامی لیست اسامی بازیکنان را آماده کرده است. گویا امیر قلعه‌نویی هم لیستی را تهیه کرده است. با مظلومی هم صحبتی داشتیم.

 

 رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که تکلیف فتح‌الله‌زاده چه خواهد شد و آیا او از باشگاه جدا می‌شود، تصریح کرد: طبق قانون شرکت‌ها استقلال یک شرکت دولتی است تصمیم‌گیری نهایی در مورد مدیرعامل توسط شخص وزیر و با نظر هیات مدیره صورت خواهد گرفت. درست است که حسینی به عنوان رییس مجمع باشگاه استقلال معرفی شده ولی چون باشگاه وابسته به وزارت ورزش است، تصمیم‌گیری اصلی توسط عباسی صورت می‌گیرد.

 

 وی با بیان اینکه فتح‌الله‌زاده جزو گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه استقلال نیست، خاطرنشان کرد: فتح‌الله‌زاده در چندین جلسه هیات مدیره اعلام کرده که مایل است به عنوان عضو هیات مدیره فعالیت کند. او یک بار استعفای کتبی به ما داد، چندین بار به صورت شفاهی و علنی درخواستش را برای کناره‌گیری اعلام کرد و گفت که نمی‌خواهد به عنوان مدیرعامل در باشگاه فعالیت کند. به همین دلیل هیات مدیره گزینه‌هایش را روز یکشنبه اعلام می‌کند و روی یک فرد با اکثریت آرا به نتیجه می‌رسیم و نام گزینه مورد نظر را برای گرفتن تاییدیه به وزیر ورزش اعلام خواهیم کرد. البته ممکن است چند گزینه برای مدیرعاملی معرفی شوند. رفتن فتح‌الله‌زاده منوط به نظر وزیر است اما او جزو گزینه‌های ما برای مدیرعاملی فصل آینده نیست.

 

 رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که برخی بازیکنان استقلال می‌گویند از باشگاه طلب‌های ۵۰۰ یا ۳۵۰ میلیون تومانی دارند، تصریح کرد: باید طلب‌ها بررسی شوند. استقلال با محاسبه پول‌هایی که از وزارت ورزش، سازمان لیگ، تبلیغات روی پیراهن و فروش بازیکن داشته، حدود ۱۵ میلیارد تومان درآمدزایی کرده است. برای ما عجیب است که بازیکنان از باشگاه طلبکارند. قرار شده که در جلسه روز یکشنبه مدیرعامل به صراحت و به صورت مکتوب، میزان بدهی باشگاه به مربی، بازیکن، دفاتر فروش بلیت،‌ هتل و… را به ما ارائه دهد تا رسما بدانیم بدهی باشگاه استقلال چقدر است.

 

 وی در واکنش به این اظهار نظر که هر روز رقم‌های مختلفی از بدهکاری باشگاه استقلال عنوان می‌شود  گفت: ما هم هر روز رقم‌های متفاوتی می‌شنویم. یک روز می‌گویند استقلال ۸ میلیارد بدهی دارد، روز بعد ۱۱ میلیارد و روز بعد از آن هم ۱۵ میلیارد! ما باید برای پرداخت بدهی باشگاه تدبیر کنیم و هم این که با دست پر به استقبال فصل جدید برویم. نمی‌خواهیم دیگر پرداخت قرارداد بازیکنان با مشکل مواجه باشد تا بازیکنان با تمام وجود مسابقه دهند.