افتتاح مجموعه ورزشی چندمنظوره عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 24 می 2014 | ساعت 15:23 | کد خبر: 31421 | sv89 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” در آیینی با حضور وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان استان بوشهر و شهرستان عسلویه، مجموعه ورزشی چندمنظوره عسلویه افتتاح شد.وزیر ورزش

به گزارش ” عسلویه نیوز”  دقایقی پیش با حضور وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان استان بوشهر، مجموعه بزرگ ورزشی چندمنظوره عسلویه به بهره‌برداری رسید.

وزیر ورزش و جوانان در این آیین در سخنان کوتاهی بر لزوم توسعه زیرساخت‌های ورزشی تاکید کرد.

محمود گودرزی افزود: کیفیت‌بخشی به پروژه‌ها و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مورد تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: امروز با حضور وزیر ورزش پنج پروژه ورزشی مهم در استان با سرمایه‌گذاری ۵۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رضا جمشیدی افزود: استادیوم ورزشی عسلویه که هم‌اینک به بهره‌برداری رسیده با اعتبار ۹٫۱ میلیارد ریال افتتاح شده است.

وی بیان کرد: این پروژه مهم در زمینی به مساحت هشت‌هزار متر مربع با اعتبار ۹٫۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی ساخت و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار داشت: این مجموعه ورزشی شامل حمام، سرویس بهداشتی، سرایداری، رختکن، سکوی ورزشی و سایر امکانات ورزشی است.

جمشیدی یادآور شد: تا دقایقی دیگر زمین چمن ورزشی بندر سیراف نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.


نظرات کاربران 

۲ پاسخ به "افتتاح مجموعه ورزشی چندمنظوره عسلویه"

  1. محمد گفت:

    با سلام
    جناب آقای گودرزی ،شهر بیدخون در سایه نام عسلویه نا پیداست اگر امکان دارد امکانات ورزشی هم به شهر بید خون بدهید آخر ما هم مردمانیم

  2. محمد گفت:

    سلام
    نظر من در رابطه با این مطلب نیست اما چه کنم مجبورم!!!
    عزیزان بوی مواد شیمیایی، آلاینده ها و گازهای سمی پارس جنوبی در این چند روز به خصوص در فاصله زمانی بین ظهر و عصر ما را واقعا داره آزار میده. حالا همین وقت همین ساعت بوی گازهای سمی تا اینجا هم رسیده!! واقعا این گازهای سمی آزار دهنده هستند بابا کار به ما نمیدهند راضی هستیم در مدیریت ما رو راه نمیدهند راضی هستیم تبعیض ها بر ما روا می دارند راضی هستیم اما خواهشی که داریم اینه که حداقل یک مرد بلند بشه بگه این گازها را منتشر نکنید ریه ها ما رو داره نابود میکنه!!
    فکر می کنید من از بیدخون یا عسلویه هستم اینو می نویسم نه من از بنود اینو میگم و حالا دارم این بوی گازهای سمی رو استشمام میکنم چه برسه به زبار و صفیه و بساتین و هاله و عسلویه و سایر.
    ما یک مرد میخواهیم که در این قبال صحبت کنه! مرد مرد…
    حیفه که من یک آدم معمولی هستم و گرنه میدونستم چطور بلند بشم و حرف بزنم.

ارسال یک پاسخ