انتقاد با اهانت کردن فرق می‌کند
تاريخ ارسال خبر : 23 می 2016 | ساعت 12:04 | کد خبر: 34919 | sv109 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: انتقاد با اهانت کردن و تهمت زدن فرق می‌کند.هاشمی نژاد

به گزارش “عسلویه نیوز” جشن با شکوه میلاد امام زمان(عج) مهدی موعود در حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) شهر عسلویه با حضور قشرهای مختلف مردم و مشتاقان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار شد. در این آیینامام جمعه عسلویه در سخنانی با تبریک میلاد فرخنده حضرت مهدی(عج) فرهنگ انتظار را از اعتقادات اصیل شیعه دانست و اظهار داشت: شخص منتظر باید دنبال انجام اعمال واجب و مستحب دین باشد و به تمام معنا خود را برای ظهور آماده کند.

حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد افزود: باید خانه‌های ما و محافل ما آماده ظهور باشند، خوشا به حال کسی که برای ظهور امام زمان(عج) آمادگی داشته باشد و بدون تردید تحقق وعده الهی و ظهور امام عصر(عج) مایه عزت و عظمت پیروان ولایت است.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بعضی گفته‌اند که چرا از رئیس جمهور انتقاد کرده‌اید خاطرنشان کرد: آقای دکتر روحانی، رئیس جمهور محترم ما و رئیس جمهور همه ملت ایران است، رئیس جمهور برای اداره کشور تلاش می‌کند و در کنار برخی موفقیت‌های دولت مشکلاتی نیز وجود دارد که بنده تعارفی ندارم و انتقاد می‌کنم، اصل در کار بنده این است خدا از من راضی باشد و همین کافی است.

امام جمعه عسلویه اظهار داشت: ممکن است گوشه و کنار انتقاداتی نیز به نهاد نمازجمعه باشد و بنده انتقادپذیر هستم، اما انتقاد با اهانت و تهمت زدن فرق می‌کند.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه اگر کسی مخالف و منتقد نداشته باشد باید به خودش شک بکند افزود: هر کس موافق و مخالف دارد، اصل خدمت به مردم است و در واقع مهم‌ترین اصل خدمت خالصانه و صادقانه به مردم است، شاید لازم نباشد گفته شود اما بیشتر وقت خود را حتی در ایام تعطیل صرف رسیدگی به مشکلات مردم می‌کنم.

محمود شریفی فرمانده سپاه شهرستان عسلویه نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک اعیادشعبانیه به ویژه میلاد امام مهدی(عج) در سخنانی گفت: تمام ادیان عالم به منجی اعتقاد دارند و در این مورد اتفاق نظر دارند، اما اسلام عاقبت جهان را خوب و در راستای سعادت بشر می‌داند.

وی افزود: فرهنگ انتظار نوید امنیت می‌دهد و قلب‌ها به نور فرهنگ انتظار روشن است، انقلاب‌اسلامی ما زمینه‌ساز ظهور است و دو بال دارد یک بال سرخ عاشوراء و دیگری بال سبز انتظار.

در این مراسم که با حضور یکی از مدافعان‌حرم برگزار شد چند نفر از مداحان و از جمله یکی از مدافعان حرم در ولادت امام زمان(عج) مدیحه سرایی کردند و در پایان به برگزیدگان مسابقه فرهنگی ویژه نیمه‌شعبان توسط هیات امناء حسینیه فاطمه الزهرا(س) هدایای نفیسی اهدا شد./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ