- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

پایان تلخ فصل کابوس‌وار پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس با شکست برابر الاتحاد عربستان از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازماند.


 مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۴۰ روز چهارشنبه بین تیم های الاتحاد عربستان و پرسپولیس ایران در ورزشگاه عبدالعزیز فیصل شهر جده برگزار شد که در پایان تیم عربستانی به پیروزی ۳ بر صفر رسید.

در این دیدار که به قضاوت “والنتین کوالنکو” از ازبکستان برگزار شد تیم فوتبال الاتحاد در شروع بازی فوتبال تهاجمی را به نمایش گذاشت و چند موقعیت خطرناک را روی دروازه مهمان ایرانی خود پی ریزی کرد که آودوکیچ سنگربان پرسپولیس مانع از بازشدن دروازه اش شد.

در دقیقه ۱۵ این دیدار علی کریمی با پاسی عمقی ایمون زاید را در موقعیتی خوب راهی محوطه جریمه الاتحاد کرد اما ضربه آرام این بازی را “مبروک زاید” دروازه بان الاتحاد مهار کرد. در حالی که این دیدار با برتری نسبی الاتحاد پیگیری می شد در دقیقه ۳۵ داور ازبک حرکت شیث رضایی روی مهاجم الاتحاد درون محوطه جریمه را پنالتی اعلام کرد تا “نایف حزازی” دروازه پرسپولیس را باز کند.

داور ازبکستانی در حالی این صحنه را پنالتی اعلام کرد که به اعتقاد کارشناسان داوری به هیچ عنوان پنالتی نبود. در دقیقه ۴۵ این دیدار اشتباه مدافعان پرسپولیس باعث شد “فوزی” برای بار دوم دروازه آودوکیچ را باز کرد تا پرسپولیس نیمه اول را با نتیجه ۲ بر صفر به حریف عربستان واگذار کند.

در نیمه دوم مصطفی دنیزلی هادی نوروزی و امیرحسین فشنگچی را به میدان فرستاد تا شاید بتواند گل های خورده را جبران کند اما پرسپولیس در روزی بد نتوانست موقعیت حساس و خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کند و بیشتر به سانتر از جناحین روی آورد و با ورود هاشمیان به زمین این سانترها بیشتر شد.

در دقیقه ۸۷ و در حالی که پرسپولیس امیدوار بود به یک گل برسد، “عبدو عاتف” توپ برگشتی از روی یک ضربه ایستگاهی را به گل سوم الاتحاد تبدیل کرد تا پرسپولیس شکست سنگین دیگری را بپذیرد و از دور رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا حذف شود.