- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

پیام احمدی نژاد به سیدحسن نصرالله

‘غضنفر رکن آبادی’سفیرجمهوری اسلامی ایران در بیروت،چهارشنبه شب با سید’حسن نصرالله’ دیدار و پیام کتبی’محمود احمدی نژاد’به مناسبت عید مقاومت و سالروز آزاد سازی جنوب لبنان را تقدیم دبیر کل حزب الله کرد.

به گزارش ایرنا، احمدی نژاد در این پیام، ضمن تبریک این مناسبت به دبیر کل حزب الله، دولت و ملت بزرگ لبنان و بخصوص خانواده های شهدای مقاومت، تاکید کرده است: آزادی جنوب لبنان به دست فرزندان مجاهد‍، فداکار و دلاور مقاومت، در سایه عنایات خداوند متعال و توجهات حضرت ولیعصر(عج)، زمینه ساز پیروزی بزرگ ملت لبنان در جنگ ۳۳ روزه و بیداری مردم مسلمان برای دستیابی به حقوق حقه خویش و مبارزه با ظلم و استکبار و اشغالگری گردید.

رئیس جمهوری اسلامی ایران در ادامه پیام خود افزوده است: شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی توسط دلیرمردان عرصه مقاومت و پایداری، پایه های اشغالگری، تجاوز، ظلم و ستم در سراسر جهان را سست و لرزان کرد و نوید پیروزی نهایی حق علیه باطل را داد.

رییس جمهور در پایان ابراز امیدواری کرده که تداوم این مسیر، زمینه ساز ظهور یگانه منجی عالم بشریت و برقراری صلح و عدالت واقعی در گستره پهناور جهان باشد.

رئیس جمهور اسلامی ایران همچنین در پیام کتبی جداگانه ای، این مناسبت را به همتای لبنانی خود نیز تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: حماسه آزادسازی جنوب لبنان، یادآور ایثار، فداکاری،‌ مقاومت و اراده راسخ فرزندان دلاور ملت بزرگ لبنان است که همواره عزت، سرافرازی و استقلال را در سایه عدالت خواهی و دستیابی به صلحی پایدار و واقعی برای آحاد بشریت و نابودی پایه های ظلم، ستم جستجو کرده اند.