- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

دستگاه تیوب باندل اکسترتور در پارس جنوبی تولید شد

سرپرست تعمیرات مکانیک مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با تلاش متخصصان داخلی صنعت نفت، دستگاه تیوب باندل اکسترتور در پارس جنوبی تولید شد.

خبرگزاری فارس: دستگاه تیوب باندل اکسترتور در پارس جنوبی تولید شد

به گزارش “عسلویه نیوز” نادر عبدلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و عملیاتی صنعت نفت است و در سال گذشته و امسال شاهد توسعه و رشد بسیار خوبی در این منطقه هستیم.

وی افزود: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شاهد تلاش بیشتر متخصصان داخلی در مجتمع گازی هستیم و انتظار داریم به موفقیت بیشتر و بهتری برسیم.

سرپرست تعمیرات مکانیک مجتمع گاز پارس جنوبی از ساخت دستگاه تیوب باندل اکسترتور در مجتمع خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، دستگاه حیاتی تیوب باندل اکسترکتور ساخته و در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی مورد استفاده قرار گرفت.

عبدلی با اشاره به جزئیات ساخت دستگاه تیوب باندل اکسترتور تصریح کرد: دستگاه مذکور نقش بسیار مهمی در کاهش زمان مورد نیاز به منظور درآوردن و جا زدن تیوب باندل مبدل‌های حرارتی و افزایش ایمنی کار، به ویژه در دوره تعمیرات اساسی دارد.

وی اضافه کرد: تکنولوژی ساخت دستگاه مذکور تا سال‌های اخیر فقط در انحصار چند کشور غربی بوده و عملا در شرایط فعلی تهیه آن از کشورهای مذکور مشکلات فراوانی را به‌ دنبال دارد.

این مسئول گفت: خوشبختانه با حمایت‌های همه‌جانبه مدیران محترم عملیات و تعمیرات در کمیته خودکفائی، کارشناسان واحد مهندسی متد و پیگیری‌های مجدانه آن‌ها و تایید و تصویب هیئت مدیره محترم مجتمع، دستگاه اشاره شده با ظرفیت ۴۵ تن توسط یکی از شرکت‌های داخلی ساخته و تحویل شد.

عبدلی ادامه داد: این دستگاه از نظر کیفیت و کارایی کاملاً مشابه دستگاه خارجی است و قیمت تمام شده آن نیز بسیار مقرون به صرفه است.

وی یادآور شد: باید دست به دست هم دهیم و با ابتکار و خلاقیت متخصصان داخلی می‌توانیم در برابر تهدیدها و تحریم‌ها ایستادگی کنیم.