- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

راه‌اندازی میز سرمایه‌گذاری خرما در دشتستان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از راه‌اندازی میز سرمایه‌گذاری خرما در دشتستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی میز سرمایه‌گذاری خرما در دشتستان

به گزارش”عسلویه نیوز” ابوالقاسم محمدزاده چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مهم‌ترین و خطیرترین وظایفی که مسئولان و مدیران اجرایی در هر سطح و رده‌ای بر عهده دارند، این است که با عزم جدی برای تحقق اهداف بزرگ نظام تلاش کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خاطر نشان کرد: با توجه به نیازها و ضروریات کشور اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی رهبر معظم انقلاب امسال را سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین کرده‌اند و باید تمام توان و پتانسیل را در مسیر تحقق این هدف ارزشی معطوف کنیم.

محمدزاده بیان داشت: فعالیت در عرصه اقتصادی با توجه به تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی دنیای کفر و استکبار که هدف آن از پای درآوردن نظام مقدس جمهوری اسلامی است از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است و به همین دلیل رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر فعالیت در مسیر اقتصاد را نقشه راه مسئولان قرار داده‌اند.

وی با تاکید بر آنکه مسئولان باید بر اهمیت افزایش تولیدات توجه کنند اضافه کرد: حمایت از تولید از مسائل مهمی است که در سال جاری رهبر معظم انقلاب در مسیر اصلی حرکت مسئولان اجرایی قرار داده‌اند و توجه به این مهم سبب اقتدار و خودکفایی میهن اسلامی در تمامی عرصه‌ها می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: در حوزه صنعت، معدن و تجارت برنامه‌ریزی‌های جامعی در راستای حمایت از تولید داشته و در این راستا راهکارهای هشت‌گانه‌ای تنظیم شده که در فعالیت‌های خویش به طور جدی این مسائل را مورد توجه قرار خواهیم داد و تمام پتانسیل را در مسیر انجام صحیح این راهکارها به کار می‌گیریم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان عنوان کرد: مدیریت واردات، توسعه صادرات، نقدینگی و رفع مشکل واحدها، سرمایه‌گذاری، بهره‌وری، توسعه بازار داخلی، فرهنگ‌سازی با تاکید بر مصرف کالای داخلی و بهبود فضای کسب و کار از راهکارهای هشت‌گانه این نهاد در راستای تحقق هدف والای تولید ملی است.

محمدزاده از راه‌اندازی میز سرمایه‌گذاری خرما در دشتستان خبر داد و افزود: برای صادرات خرما باید برنامه‌ریزی کنیم و راه‌اندازی این میز گام بزرگی در پیدا کردن بازار مصرف این کالای ارزشمند است.