کلاس های مشاوره در اوقات فراغت دانش آموزان گنجانده شود
تاريخ ارسال خبر : 25 می 2016 | ساعت 12:44 | کد خبر: 34923 | sv208 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه خواستار گنجاندن کلاس های مشاوره در اوقات فراغت دانش آموزان شد.مشاوره

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری فرماندار شهرستان عسلویه در جلسه شورای آموزش و پروش شهرستان عسلویه گفت : سوم خرداد سالروز جانفشانی های شهیدان ،جانبازانن آزاده گان و رزمنده گانی که با ایمانی راسخ توانستند کشور ما را که به کشوری امن و با ثبات در منطقه تبدیل کنند.

رییس شورای آموزش و پروش شهرستان عسلویه در ادامه گفت: سال اقصاد مقاومتی اقدام وعمل یک شعار صرف نیست بلکه یک دستور کار است که باید در تمام شوئنات زندگی  بر اساس آن برنامه ریزی شود و در آموزش پرورش با کار زیر بنایی بر روی این دستور العمل می توان زمینه تحقق اهداف مورد نظر  آن را فراهم کرد.

فرماندار عسلویه در ادامه ضن اشاره به تعدد طرح های عمرانی نیمه تمام دولت افزود: ایجاد فضای آموزشی جدید منوط است به بررسی های آماری و نیاز سنجی ها با توجه به چشم انداز آینده زیرا در برخی موارد ما شاهد هزینه های عمرانی بالایی بوده ایم که زمینه استفاده را زمان بهره برداری از دست داده است.

نادری اجرای طرح اوقات فراغت را مثبت ارزیابی کرد و تاکید کرد: ضروری است جهت مقابله با اسیب های اجتماعی بر سر راه دانش آموزان کلاس های مشاوره در حوزه های خانوده، مسائل فرهنگی و مسائل اجتماعی دایر شود تا بتوانیم فرزندانمان را از این آسیب ها مصون بداریم.انتهای پیام/ح.ع


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ