- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

امسال ۱٫۵ میلیون واحد مسکونی در کشور افتتاح می‌شود

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مسکن مهر یک کار انقلابی است گفت: امسال ۱٫۵ میلیون واحد مسکونی در کشور افتتاح می‌شود.

خبرگزاری فارس: امسال 1.5 میلیون واحد مسکونی در کشور افتتاح می‌شودعلی نیکزاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسکن مهر یک کار انقلابی است که در دولت آقای احمدی‌نژاد انجام شده و این امر رضایت مردم را در بر داشته است.

وی افزود: دولت نهم و دهم با پرداخت وام ۲۵ میلیون تومانی قرض‌الحسنه خدمات ماندگاری ارائه داد در حالی که قبل از این دولت برای وام‌‌های ۲ میلیون تومانی قرض‌الحسنه نیز با مشقت روبه‌رو بودند.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: اجرای مسکن مهر بازگشت به گفتمان حضرت امام راحل است که فرمودند، دولت باید مسکن بسازد و آب و برق را مهیا کند و در اختیار مردم قرار دهد که این امر در دولت نهم و دهم محقق شد.

نیکزاد تصریح کرد: امسال ۱٫۵ میلیون واحد مسکونی در سراسر کشور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که گامی ارزشمند در خانه‌دار شدن مردم است.

وی اضافه کرد: تا به امروز ۲۴ هزار واحد مسکونی در سراسر استان بوشهر در اختیار متقاضیان قرار گرفته و ۴ هزار واحد در شهرها و ۲۰ هزار واحد در روستاها بوده است.

وزیر راه و شهرسازی اذعان داشت: از مجموع ۲۸ هزار واحد مسکونی که امسال در استان بوشهر افتتاح می‌شود، ۸ هزار واحد در روستاها و ۲۰ هزار واحد در شهرهای جدید، شهرهای بالای ۲۵ هزار و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و بافت‌های فرسوده است.

نیکزاد بیان کرد:‌ سیستم بانکی فرمانداران، استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و سایر مسئولان همکاری خوبی برای اجرای طرح‌های مسکن مهر داشتند که لازم است از همه این عزیزان تجلیل کنیم.

وی افزود: به عقیده این دولت و آقای رئیس جمهور باید هر پروژه‌ای را که کلنگ‌زنی می‌کنیم به اتمام برسانیم و این ناجوانمردانه است که کلنگ بزنیم و رها کنیم تا دولت‌های آینده آن را تکمیل کنند.