- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برای ساخت پایانه مسافری برازجان ۷۰ میلیارد ریال هزینه شد

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر گفت: برای ساخت پایانه مسافری برازجان ۷۰ میلیارد ریال هزینه شد.

خبرگزاری فارس: برای ساخت پایانه مسافری برازجان 70 میلیارد ریال هزینه شد

حمیدرضا علم بعد از ظهر امروز در بازدید وزیر راه و شهرسازی از پایانه حمل و نقل دشتستان اظهار داشت: توسعه و تقویت ناوگان حمل و نقل در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر در دستور کار این سازمان قرار دارد و به فضل خدا در سال جاری با همکاری همه مسئولان به نتایج و اهداف مورد نظر دست پیدا می‌کنیم.

وی افزود: نوسازی ناوگان حمل و نقل از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد است و باید تردد اتوبوس‌های فرسوده بالای ۲۵ سال ممنوع شود و راهنمایی و رانندگی با رانندگان آنها به صورت جدی برخورد کند و سازمان حمل و نقل در این مسیر از همه توان خود استفاده می‌کند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر با بیان اینکه برای ساخت پایانه مسافربری برازجان ۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده، خاطرنشان کرد: از این میزان اعتبار بیش از ۱۱ میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی تامین شده است.

علم تصریح کرد: با ساخت این پایانه علاوه بر انتقال شرکت‌های حمل و نقل اتوبوسی، شرکت‌های حمل و نقل مینی‌بوسی نیز به این پایانه باید منتقل شوند.

وی با اشاره به اقدامات این سازمان در نوسازی ناوگان حمل و نقل بوشهر یادآور شد: حمل و نقل بوشهر در کشور حمل و نقلی پویاست و روز به روز نیز این وضعیت بهتر شده است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر اضافه کرد: در حوزه مسافر ناوگان حمل و نقل بوشهر با میانگین چهار سال از جوان‌ترین ناوگان‌های حمل و نقل در کشور است.

وی گفت: هم‌اکنون اتوبوس قدیمی و معمولی در خطوط نداریم و ناوگان کامیون، سواری بین شهری و مینی‌بوس بوشهر نیز جز جوان‌ترین ناوگان‌ها در کشور است.

در این بازدید وزیر راه و شهرسازی مسایل مربوط به انتقال شرکت‌های حمل و نقل مسافربری مینی‌بوسی به این پایانه را بررسی کرد و دستور لازم برای حل مشکلات این پایانه را صادر کرد.