- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

توزیع ۸۵۰ تن اقلام پرمصرف غذایی به نرخ تعاونی در دشتستان

عسلویه نیوز:رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از توزیع ۸۵۰ تن اقلام پرمصرف غذایی به نرخ تعاونی در دشتستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: توزیع 850 تن اقلام پرمصرف غذایی به نرخ تعاونی در دشتستان

به گزارش”عسلویه نیوز” ابوالقاسم محمدزاده، شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان اظهار داشت: در جامعه اسلامی مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی وظایف مهمی بر عهده دارند و تلاش برای ترقی و توسعه جامعه اسلامی از اهم این وظایف است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خاطر نشان کرد: منویات و دستورات مقام عظمای ولایت راهکار و نقشه راه تمام مسئولان و مردم است و با توجه به این فرامین و منویات می‌توانیم ایران اسلامی را در مسیر توسعه و ترقی قرار دهیم و به جلو برانیم.

محمدزاده بیان کرد: رهبر معظم انقلاب با عنایت بر شرایط جامعه اسلامی و نیازهای آن این سال را سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌‌ ایرانی معرفی کرده‌اند و مسئولان باید با بومی‌سازی این هدف برای تحقق این مهم تلاش کنند و این امر نیازمند عزم جدی و تلاش وافر مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

وی با توجه به شرایط خاص صنعتی و توان بالای کشاورزی و شرایط خاص استان بوشهر در زمینه اشتغال‌زایی گفت: اقتصاد استان بوشهر با توجه به ظرفیت‌هایی چون پارس جنوبی و شمالی و پتروشیمی‌ها از لحاظ صنعت و تولیدات صنعتی در حال جهش است.

این مسئول ادامه داد: اصناف و بازاریان از اقشار زحمتکش در تامین مایحتاج و نیازهای مردم هستند و حل مشکلات ایشان رفاه و آسایش بازاریان و به طور خاص مردم را به دنبال خواهد داشت و خواستار انتقال صنوف آلاینده به بیرون از سطح شهر برازجان، جلوگیری از سد معبرها و نظارت بر ساخت و سازهای تجاری و زیباسازی شهر شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان بیان کرد: دشتستان در زمینه صنوف ظرفیت و توان بالایی را در خود جای داده و ۲۳ اتحادیه صنفی و ۷ هزار و ۸۴ واحد صنفی در این شهرستان در حال فعالیت هستند.

وی از توزیع ۸۵۰ تن اقلام پرمصرف غذایی به نرخ تعاونی در دشتستان خبر داد و اذعان کرد: طی ماه گذشته بیش از ۸۵۰ تن اقلام پرمصرف مواد غذایی در سطح شهرستان به نرخ تعاونی توزیع شد.

محمدزاده گفت: در زمینه تنظیم بازار و نظارت بر واحدهای تولیدی صنعتی، صنوف تولیدی، توزیعی و خدمات فنی در ایام نوروز ۴ هزار و ۱۵۶ مورد بازرسی، ۱۴ گشت مشترک و ۱۱۰ پرونده متشکله ارسالی به تعزیرات صورت گرفت.

وی ادامه داد: همه خانواده صنعت، معدن و تجارت دشتستان اعم از اصناف، بازاریان و واحدهای صنعتی تولیدی، توزیعی و خدماتی آمادگی کامل خود را برای تلاش در تحقق پیام مقام معظم رهبری اعلام می‌کنند.