- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کی روش: باخت تیم ملی از درون آتشم می زند

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در کنفرانس خبری پس از بازی برابر تیم آلبانی که با نتیجه یک بر صفر به سود این تیم پایان یافت، اعلام کرد: باخت تیم ملی فوتبال ایران از درون آتشم می زند.


      کارلوس کی روش افزود: ما پنج موقعیت گل و ۳ موقعیت تک به تک داشتیم اما متاسفانه به گل نرسیدیم و در شرایطی که آلبانی ها تنها دو موقعیت داشتند، بازی را به آنها واگذار کردیم.


وی تصریح کرد: بازی خوبی بود، این بازی را آنالیز خواهم کرد تا نقاط قوت و ضعف تیم پیدا شود.


کی روش اظهار داشت: از مدافعان تیم راضی هستم چرا که روز خوبی را پشت سر گذاشتند و سایر بازیکنان نیز عملکرد قابل قبولی در زمین مسابقه به نمایش گذاشتند و توانستند تیم حریف را ۹۰ دقیقه تحت فشار قرار دهند.


وی افزود: از نظر فنی به آنچه که نیاز داشتیم، دست پیدا کردیم اگرچه از باخت تیم ملی فوتبال ایران به شدت ناراحت هستم اما بازی تمرینی خوب و مفیدی بود.


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص عدم استفاده از ”امید نظری” گفت: تمایل زیادی داشتم که از این بازیکن در مسابقه امروز استفاده کنم اما متاسفانه فدراسیون بین المللی فوتبال کارت بازی او را صادر نکرده بود بنابراین امکان استفاده از نظری وجود نداشت.


کی روش در خصوص دلایل استفاده از علیرضا حقیقی دروازه بان روبین کازان روسیه نیز گفت: پیش از این از شهاب گردان ، محسن فروزان دروازه بان تیم تراکتورسازی و مهدی رحمتی دروازه بان تیم استقلال تهران استفاده کرده بودم.


وی گفت: طبق برنامه امروز این فرصت را به حقیقی دادم تا شایستگی های خود را به کادر فنی تیم ملی ثابت کند.


کی روش افزود: امروز تیم آلبانی تنها دو موقعیت گل داشت بنابراین حقیقی روز سختی را پشت سر نگذاشت اما در دریافت گل نیز مقصر نبود چرا که به عقیده من هافبک های تیم نتوانستند به خوبی در شرایط دفاعی عمل کنند و اجازه حرکت را به بازیکنان تیم آلبانی در زمان گل زنی دادند.


وی افزود: در مجموع به دلیل جنگندگی و انگیزه بالای بازیکنانم در این مسابقه از آنان راضی هستم.


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص تیم ملی فوتبال آلبانی نیز گفت: تیم خوبی امروز در مقابل تیم ایران قرار گرفت، بیشتر بازیکنان این تیم در اروپا بازی می کنند با این وجود ۹۰ دقیقه زیر فشار تیم ملی ایران بودند اما با توجه به غیر قابل پیش بینی بودن فوتبال، در نهایت به پیروزی رسیدند.


وی در خصوص استفاده از ”پژمان نوری”گفت: طبق برنامه از بازیکنان متعددی در بخش چپ تیم استفاده کردم، امروز این فرصت را به نوری دادم که او نیز عملکرد قابل قبولی داشت.


کی روش در ادامه تصریح کرد: ما دو هفته است که تیم را جمع کرده ایم ، تمرینات واقعی تیم ملی فوتبال ایران با توجه به استراحتی که فردا ( دوشنبه ) در نظر گرفته ایم، از پس فردا شروع خواهد شد.


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص استفاده نکردن از بازیکنان اصلی ایران در این مسابقه نیز گفت: تلاش کردم فشار زیادی به بازیکنان اصلی در این مسابقه وارد نشود.


وی افزود: براساس همین رویکرد، از بازیکنان اصلی تیم ملی حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا (بازیکنان تیم های استقلال، پرسپولیس و سپاهان) استفاده نکردم.