- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۱۰۶ گلزار شهدای استان بوشهر ساماندهی شد

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی بنیاد شهید استان بوشهر گفت: ۱۰۶ گلزار شهدای استان بوشهر ساماندهی شد.

خبرگزاری فارس: 106 گلزار شهدای استان بوشهر ساماندهی شد

به گزارش”عسلویه نیوز” ‌با حضور مسئولان محلی شهرستان جم و جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی استان بوشهر یادمان شهید بسیجی محمد وصالی در کوه‌های جنوبی این شهرستان ساماندهی شد و به بهره‌برداری رسید.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی بنیاد شهید استان بوشهر در این آئین اذعان داشت: با تخصیص اعتبار لازم از سوی استاندار محترم از ۲۰۶ گلزار شهید استان بوشهر ۱۰۶ گلزار با یک‌هزار و ۵۸۲ مزار مطهر شهیدان والامقام سامان‌دهی شده و ۲۶ گلزار نیز در دست احداث است.

محمد حیدری با تشریح اقدامات بنیاد شهید استان بوشهر تصریح کرد: ۷۴ گلزار شهید با ۱۷۱ مزار تاکنون سامان‌دهی نشده که بر اساس برنامه پیش‌بینی شده و در دست اقدام تا پایان سال ۹۱ به اتمام می‌رسد.

رئیس بنیاد شهید شهرستان جم نیز در این آئین گفت: سامان‌دهی قبور مطهر شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی از اقدامات ارزشمندی است که در سال‌های اخیر توجه ارزشمندی به آن صورت پذیرفته و اقدامات دولت‌های نهم و دهم در این زمینه بی‌نظیر بوده است.

احمد ملک‌زاده اظهار داشت: این پروژه با اعتباری معادل ۱۲۳ میلیون ریال اجرا شده و تلاش کرده‌ایم در اجرای آن به بهترین نحو ممکن عمل کنیم به طوری که از لحاظ کیفیت اجرای طرح روندی مطلوب را شاهد باشیم.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به طرح‌های عمرانی در همه عرصه‌ها از اقدامات مهم و مؤثری است که مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به منظور صیانت از بیت‌المال باید انجام دهند.

ملک‌زاده خاطر نشان کرد: شهید افتخار هر روستا، شهر، استان و کشور ماست و در هر نقطه که حرم شهیدی باشد، زیارتگاه عارفان و عاشقان بوده و مایه خیر و برکت است.

رئیس بنیاد شهید شهرستان جم ادامه داد: با سامان‌دهی این مزار شهید تمام مزار شهدای شهرستان سامان‌دهی می‌شود.

وی یادآور شد: شهرستان جم میزبان ۶۸ شهید بوده که با ۱۴ گلزار شهید گروهی و تک‌مزاری ساماندهی و به اتمام رسیده است.